Show simple item record

dc.contributor.advisorBērziņa, Kristīneen_US
dc.contributor.authorVuškāns, Renārsen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:57:50Z
dc.date.available2015-03-23T13:57:50Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other20119en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/13990
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir „Uzľēmuma „Aerodium” mārketinga analīze”. Bakalaura darba mērķis ir izpētīt veikto mārketinga darbību rezultātus un ietekmi uz patērētājiem, potenciālajiem uzľēmuma „Aerodium” klientiem, un izstrādāt priekšlikumus mārketinga darbības uzlabošanai, komunikācijai ar potenciālajiem klientiem. Darba izstrādē izmantota ar mārketinga darbību saistīta literatūra, kas sniedz nepieciešamo informāciju par mārketinga darbību uzľēmumā un ļauj veikt tās analīzi, interneta resursi, kas ļauj izpētīt un apskatīt jaunākos informāciju, kas saistīti ar uzľēmumu un tā darbību. Tiek izmantoti arī uzľēmuma „Aerodium” sniegtie dati par apmeklētāju skaitu un nolidotajām minūtēm vertikālajā vēja tunelī, kas apskatīti, sākot ar 2005. gadu līdz pat 2011.gadam. Bakalaura darbā izmantota literatūras referatīvās analīzes metode, kas palīdz izstrādāt bakalaura darba teorētisko daļu, statistiskās analīzes metode, kas palīdz bakalaura darba pētījuma izstrādes procesā, kā arī aptaujas metode respondentu viedokļu iegūšanai. Bakalaura darba noslēgumā ievietoti darba autora secinājumi un priekšlikumi par to, kā uzlabot mārketinga darbību, tādējādi palielinot potenciālo klientu skaitu. Bakalaura darbā ir ievads, 4 nodaļas, secinājumi un priekšlikumi, kā arī izmantotās literatūras avotu saraksts un pielikumi. Bakalaura darba pirmajā daļā autors pēta daţādus literatūras avotus par mārketingu, mārketinga elementiem, pētījumiem un to veidiem. Otrā nodaļa ietver informāciju par uzľēmumu „Aerodium” un tā piedāvātajiem produktiem un pakalpojumiem. Trešajā nodaļā darba autors apkopo informāciju par uzľēmuma „Aerodium” veiktajiem mārketinga pasākumiem. Ceturtajā nodaļā tiek apkopota informācija par darba autora veiktajiem pētījumiem un uzľēmuma „Aerodium” attīstības iespējām. Bakalaura darba autors ir Renārs Vuškāns, tā apjoms ir 93 lpp., ievietotas 9 tabulas un 30 attēli, kā arī 6 pielikumi.en_US
dc.description.abstractBachelor thesis: "Company" Aerodium "marketing analysis". Bachelor thesis is to investigate the marketing of outcome and impact on consumers, the potential of "Aerodium" customers, and develop proposals for marketing activities to improve communication with potential customers. In work are used literature of marketing activities, which provides necessary information about the company marketing activities and allows for the analysis of online resources that allow you to explore and view the latest information related to the company and its operations. It is also used in the company's "Aerodium" The data on the number of visitors to the number of miles and minutes of the vertical wind tunnel, which are discussed, starting with 2005. years up to 2011. Undergraduate work of literature abstracts analytical method that helps to develop a bachelor's theoretical work, statistical analysis method to help the undergraduate research process, as well as the survey method to obtain the views of respondents. Bachelor of work put into the conclusion of the author's conclusions and recommendations on how to improve marketing efforts, thereby increasing the number of potential customers. Thesis introduction, 4 chapters, conclusions and recommendations, as well as the literature sources and appendices. Bachelor thesis in the first part the author examines a variety of literature on marketing, marketing elements, and the types of studies. The second chapter contains information about the company "Aerodium" and its products and services offered. In the third chapter the author summarizes information about the company's "Aerodium" to carry out marketing activities. The fourth chapter summarizes the research carried out by the author and the company's "Aerodium" development opportunities. Bachelor's author has Renārs Vuškāns, it amounts to 93 page., which are installe 9 tables and 30 files, as well as 6 attachments.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleUzņēmuma "Aerodium" mārketinga analīzeen_US
dc.title.alternativeCompany "Aerodium" marketing activity analysisen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record