Show simple item record

dc.contributor.advisorBērziņa, Kristīneen_US
dc.contributor.authorPauniņa, Agneseen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:57:50Z
dc.date.available2015-03-23T13:57:50Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other20205en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/13993
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir „Latvijas tūrisma tēls Beļģijā”. Darba mērķis ir noskaidrot Beļģijas, kā Latvijas tūrisma tirgus, potenciālu, ņemot vērā Beļģijas iedzīvotāju ceļošanas paradumus un uzskatus par Latviju kā tūrisma vietu, un izstrādāt priekšlikumus par Beļģijas tūrisma tirgus piesaistes iespējām Latvijai. Darbs sastāv no 4 nodaļām ar apakšnodaļām. Pirmajā nodaļā apskatīti tūrisma vietas tēla un identitātes teorētiskie aspekti, otrajā analizēta Latvijas tūrisma identitāte, trešajā Beļģijas iedzīvotāju ceļošanas paradumi un tos ietekmējošie faktori, ceturtajā Beļģijas iedzīvotāju aptaujas rezultāti. Nobeigumā apkopoti secinājumi un sniegti priekšlikumi Beļģijas tūrisma tirgus piesaistei. Bakalaura darba pamata daļas apjoms ir 70 lpp; ietvertas 3 tabulas un 25 attēli; izmantoti 38 literatūras un 25 interneta avoti; pievienoti 3 pielikumi. Atslēgvārdi: Latvijas tūrisma tēls, tūrisma vietas tēls, tūrisma vietas identitāte, Beļģija.en_US
dc.description.abstractThe topic of this bachelor thesis is “Latvian tourism image in Belgium”. The aim of the thesis is to define potential of Belgium as tourism market of Latvia, considering the travelling habits of inhabitants of Belgium and their views about Latvia as a tourism destination, and to give suggestions for possibilities to attract Belgian market. The thesis consists of 4 main parts. Part one deals with theoretical aspects on destination image and identity, part two analyzes destination identity of Latvia, part three travelling habits of inhabitants of Belgium and factors influencing them, part four explains results of the resident survey in Belgium. In the final section conclusions and suggestions are given. The main part of the thesis comprises 70 pages, contains 3 tables and 25 images, exploits 38 literature and 25 internet sources of reference. 3 appendixes are added. Keywords: Latvian tourism image, tourism image of Latvia, destination image, destination identity, Belgium.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleLatvijas tūrisma tēls Beļģijāen_US
dc.title.alternativeLatvian tourism image in Belgiumen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record