Elektroniskās komercijas attīstības ietekmējošie faktori Latvijā
Author
Zaleska, Kristīne
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Oļevskis, Grigorijs
Date
2012Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma ir „Elektroniskās komercijas attīstības ietekmējošie faktori Latvijā”.
Bakalaura darba mērķis, pētot e-komercijas attīstību Latvijā un pasaulē, sniegt priekšlikumus efektīvākai e-komercijas attīstībai nākotnē Latvijā.
Darbs sastāv no trim nodaļām. Pirmajā nodaļā autore analizē e-komercijas būtību, izmantojot teorētiskos materiālus.
Otrajā nodaļā darba autore veic pētījumu par e- komercijas tendencēm un attīstību , izmantojot statistikas datus .
Trešajā nodaļā autore veic pētījumu par e- veikalu attīstību un popularitāti Latvijā un pasaule, izmantojot izveidotās aptaujas datus.
Bakalaura darba noslēguma daļā autore sniedz secinājumus par darbā izstrādātajiem pētījumiem un izvirza priekšlikumus efektīvākai e-komercijas vides attīstīšanai Latvijā.
Bakalaura darbs sastāv no 74 lpp., 26 attēliem un 5 tabulām.
Atslēgvārdi: Internets, e-komercija, e-bizness, i-veikals Bachelor thesis: Electronic commerce development factors in Latvia.
Bachelor’s goal is studying e-commerce trends in the world, to make proposals for more effective e-commerce development in the future in Latvia.
The work consists of three sections. In the first chapter the author analyzes the nature of e-commerce, using the theoretical material .The second chapter the author carried out a study on e-commerce trends and developments in using statistical data. In the third chapter the author carried out a study on e-store development and popularity in the Latvia and the world, using the established survey data. Bachelor final work of the author draws conclusions on the work developed by research and put forward proposals for more effective e-commerce environment for developing in Latvia. Thesis consists of 74 pages, 26 figures and 5 tables.
Keywords: Internet, e-commerce, e-business, e-shop