Korpotatīvā sociālā atbildība
Author
Vītola, Kristīne
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Bērziņa, Kristīne
Date
2012Metadata
Show full item recordAbstract
Korporatīvā sociālā atbildība ir uzņēmumu centieni panākt līdzsvaru starp sociāliem, ekonomiskiem un vides aspektiem, izmantojot dažādus instrumentus, to sasaistē ar sabiedrības vērtībām, veicinot kopējo sabiedrības sociālekonomiskā stāvokļa un vides uzlabošanu. Bakalaura darba ietvaros akcents likts uz korporatīvās sociālās atbildības saikni ar mārketingu un tā jaunākajam tendencēm, kā arī pētīta saikne starp starptautisko uzņēmumu filiālēm, kas darbojas Latvijā un patērētāju tieši no korporatīvās sociālās atbildības viedokļa. Darba mērķis ir izprast korporatīvās sociālās atbildības būtību atbilstoši tam pazīmju kopumam, ko starptautiskās organizācijas un pētnieki iekļāvuši jēdziena dispozīcijā, sniegt pārskatu par galvenajām KSA aktivitātēm starptautiskajos uzņēmumos un izstrādāt priekšlikumus KSA iedzīvināšanai uzņēmumu un patērētāju vidē. Darba struktūra– ievads, teorētiskā, analītiskā un praktiskā daļa, secinājumi un priekšlikumi, bibliogrāfiskais saraksts un pielikumi. Darba apjoms ir 110 lapaspuses, tajā iekļauti 4 attēli, 2 tabulas, 11 pielikumi. Corporate social responsibility is companies efforts to hold a balance between social, economic and environmental aspects by using different tools. How to implement social values, contributing to the overall social economic condition of society and improve the environment. The Bachelor thesis is supposed to solve social responsibility in connection with the marketing and the latest trends as well as the relations between the branches of international companies operating in the Latvian market. The objective is to understand the nature of corporate social responsibility, according to the characteristics set by international organizations and researchers; provide an overview of the key CSR activities of international companies and draw up proposals for CSR in delivering business and consumer environment. Structure- introduction, theoretical, analytical and practical part, conclusions and recommendations, bibliography and appendices. The amount of work is 110 pages, includes 4 figures, 2 tables, 11 appendixes.