Uzņēmuma ,,Bite Latvija" mārketinga stratēģija Latvijā
Author
Balode, Alīda
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Cals, Igo
Date
2012Metadata
Show full item recordAbstract
Alīdas Balodes bakalaura darbs „Uzņēmuma „Bite Latvija” mārketinga stratēģija Latvijā”.
Darba mērķis ir izpētīt Latvijas mobilo telekomunikāciju nozari, veicot konkurentu darbības un datu analīzi un sīkāku uzņēmuma „Bite Latvija” darbības un datu analīzi, izvērtējot iespējas un draudus, izveidoto un realizēto mārketinga stratēģiju.
Galvenie darbā izpildītie uzdevumi ir veikti pētījuma veidā, izmantojot teorētiskās metodes - teorētiskās literatūras un interneta resursu studēšanu, iepazīšanu un analīzi. Savukārt pētnieciskajā daļā izmantotas ekonomiskās analīzes, statistisko datu analīzes un anketēšanas metodes.
Darbs sastāv no trīs nodaļām. Darba pirmajā daļā tiek apskatīts mārketinga un mārketinga stratēģijas teorētiskais materiāls. Darba otrajā daļā tiek apskatīta Latvijas telekomunikāciju nozare mārketinga kontekstā. Trešā daļa sastāv no veiktā uzņēmuma „Bite Latvija” pētījuma un veiktās anketēšanas analīzes.
Darba autore ir izstrādājusi savus priekšlikumus, kā turpināt attīstīt uzņēmuma „Bite Latvija” mārketinga stratēģiju tā, lai uzņēmums turpinātu veiksmīgu darbību Latvijā un iekarotu vēl lielāku tirgus daļu.
Bakalaura darbs satur 93 lappuses, 8 tabulas, 7 attēlus un 3 pielikumus.
Atslēgvārdi: mārketings, mārketinga stratēģija, produkts, pakalpojumi, mobilās telekomunikācijas. The bachelor paper of Alīda Balode „The marketing strategy of company „Bite Latvija” in Latvia”.
The aim of the paper is to research the industry of mobile telecommunications in Latvia by performing operations and data analysis of the competitors and detailed analysis of performance and data of company “Bite Latvija”, evaluating the opportunities and threats, created and implemented marketing strategy.
Main accomplished tasks of the paper are implemented through research, using theoretical methods - study and analysis of theoretical literature and internet resources. In the research part, author uses methods of economic analysis, statistical data analysis and questionnaire survey.
The paper consists of three chapters. In the first chapter theoretical material on marketing and marketing strategy is reviewed. Second chapter of the paper examines the telecommunications industry in Latvia in the context of marketing. The third chapter consists of the performed research of company “Bite Latvija” and analysis of the questionnaire survey.
The author of the paper has developed her propositions on how to continue the development of the marketing strategy so that company would continue its successful work in Latvia, capturing even larger market share.
The bachelor paper contains 93 pages, 8 tables, 7 images, 3 supplements.
Key words: marketing, marketing strategy, product, services, mobile telecommunications.