• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Uzņēmuma SIA „Auto Alūksne” konkurētspējas novērtējums

Thumbnail
Öffnen
303-20565-Sandra_Karklina_bd.pdf (1.033Mb)
Autor
Kārkliņa, Sandra
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Danusēvičs, Mārtiņš
Datum
2012
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Darba mērķis - veikt uzņēmuma SIA „Auto Alūksne” konkurētspējas analīzi autoservisu pakalpojumu nozarē starp esošajiem uzņēmumiem Alūksnē. Darbs sastāv no ievada, trīs nodaļām, nobeiguma, literatūras saraksta, kā arī no pielikumiem. Pirmajā nodaļā tiek raksturoti jēdzienu „konkurence” un „konkurētspēja” teorētiskie aspekti. Otrajā nodaļā dots autoservisa uzņēmumu un to pakalpojumu apraksts, autoservisu tirgus un uzņēmuma SIA „Auto Alūksne” vispārējs raksturojums. Trešā nodaļā noteikti uzņēmuma konkurenti, pēc ekspertaptaujas datiem salīdzinātas konkurentu stiprās un vājās puses, izstrādātas konkurētspējas paaugstināšanas iespējas. Darba apjoms ir 65 lpp. bez pielikumiem. Tas satur 13 attēlus, 10 tabulas, 2 pielikumus un ir tapis, izmantojot 23 literatūras avotus. Atslēgvārdi: autoservisu pakalpojumu tirgus, konkurence, konkurētspēja, M. Portera piecu spēku modelis.
 
Aim of the thesis is to make the company Auto Alūksne competitiveness analysis in a sector of auto repair service among the existing companies in Alūksne. The work consists of an introduction, three chapters, summary, bibliography, as well as annexes. The first chapter describes the concept of competition and theoretical aspects of competiveness. The second chapter gives car service companies and their services description, the car services market and Auto Alūksne Ltd. general characteristics. The third section is devoted to the company's competitors’ definition and their comparison based on experts surveys; and developed opportunities for company’s competitiveness. Scope of the work is 65 pages without annexes. Thesis contains 13 images, 10 tables, 2 annexes and is worked out using 23 literature sources. Keywords: Auto Repair Service Market, Competition, Competitiveness, Michael Porter Five Forces Model,
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14016
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [9009]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV