• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Tūristu rīcību ietekmējošie faktori tūrisma mītnes izvēlē

Thumbnail
View/Open
303-20739-Freimane_Laura_lf08046.PDF (1.261Mb)
Author
Freimane, Laura
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Medne, Ilze
Date
2012
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalaura darba nosaukums ir „Tūristu rīcību ietekmējošie faktori tūrisma mītnes izvēlē”, kura mērķis ir, pamatojoties uz tūrisma mītņu tipu izpēti un piedāvājuma un pieprasījuma analīzi, kā arī uz potenciālo klientu vajadzību izpēti un analīzi, izvirzīt priekšlikumus tūrisma mītņu produkta un virzīšanas metožu pilnveidošanai. Darbs sastāv no trīs nodaļām. Pirmajā nodaļā aprakstīti tūristu motivācijas un pirkšanas uzvedību ietekmējošie faktori, kā arī tūrista pirkšanas lēmuma pieņemšanas posmi. Otrajā nodaļā bakalaura darba autore pētīja un analizēja Latvijas tūrisma mītņu piedāvājumu un pieprasījumu. Trešajā nodaļā darba autore, balstoties uz speciāli izveidotu anketu, kurā ir iekļauti dažādi jautājumi par svarīguma faktoriem izvēloties tūrisma mītnes, par galvenajiem informācijas avotiem u.c. jautājumi, ir veikusi anketas rezultātu analīzi un galvenos secinājumus par katru ietverto anketas jautājumu. Darba apjoms ir 105 lpp., tas satur 11 tabulas, 53 attēlus un vienu pielikumu.
 
Bachelor title is „Tourist Behaviour Factors influencing the Choice of Tourism Acommodation”, which aim is to put forward proposals to improve tourism acommodation and promotion techniques based on tourism acommodation research, suplly and demand analysis and also research and analysis of needs of potential tourism acommodation clients. It consists of three chapters. The first chapter deals with motivation and buying behaviour influencing factors and also with tourist buying decision – making stages. The second chapter deals with analysis of Latvia’s tourism acommodation supply and demand. The third chapter describes analysis and main conclusions of questionnaire results. Bachelor has 105 pages and author uses 11 charts, 53 images and one appendix.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14021
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV