Show simple item record

dc.contributor.advisorBērziņa, Kristīneen_US
dc.contributor.authorVoitenko, Dainisen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:57:54Z
dc.date.available2015-03-23T13:57:54Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other20780en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14023
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir „Velotūrisma produkta izstrāde Olaines novadā”. Darba mērķis ir izpētīt velotūrisma piedāvājumu Olaines reģionā un izstrādāt velomaršrutu vietējiem iedzīvotājiem, balstoties uz pašreizējo situāciju un nākotnes perspektīvām reģionā. Bakalaura darbs sastāv no trim daļām. Pirmajā daļā darba autors apskata tūrisma produkta jēdzienu un tā īpašības, produkta dzīves ciklu, jauna produkta veidošanas posmu, kā arī velotūrisma produktu, tā pozitīvās un negatīvās iezīmes. Otrajā darba daļā analizē tendences Eiropā un Latvijā. Tiek analizēts EuroVelo tīkls, apskatīta inovatīva velomaršruta izveide Skandināvijā, salīdzināts Baltijas valstu velotūrisms, veikts ieskats Latvijas velotūrisma vēsturē, apskatītas velotūrisma attīstības tendences un tā kavējošie faktori. Trešajā daļā autors izstrādā un piedāvā jaunu tūrisma maršrutu Olaines novadā –„ Olaines novada velomaršruts”. Maršruta izstrādes procesā autors veicis ekspertu intervijas, anketēšanu. Bakalaura darbā ir 68 lapas, 3 nodaļas, 18 attēli, 5 tabulas, bibliogrāfiskā saraksta vienību skaits 20, elektronisko resursu vienību skaits 10 un pielikumu vienību skaits 6. Atslēgas vārdi: velotūrisms, tūrisma produkts.en_US
dc.description.abstractThe theme of this Bachelor thesis is titled “Cyclingtourism product development in Olaine region”. Objective of this work is exploration of the supply of cycling tourism in the district of Olaine and development of a supposed bicycle route for the local populace taking in account the current outlook and future perspectives. The thesis consists of three chapters. In the first chapter author researches the concept of tourism product and its peculiarities, the life cycle of tourism product, the process of developing a new product and the cycling tourism product – specifically it’s positive and negative traits. The second part is devoted to analyzing the popular tendencies of cycling tourism throughout Europe as well as Latvia. In addition some analysis is given to EuroVelo cycle route network, innovative creation of a cycling route in Scandinavia, comparison of cycling tourism among the Baltic states, the history of cycling tourism in Latvia and the tendencies of development of cycling tourism and it’s delaying factors. In the third part author develops and promotes a cycling tourism route in the Olaine region, titled – “Cycling route of Olaines region”. The author has interviewed experts and taken polls of the public in the process of creating a route. The Bachelor thesis contains 68 pages, 3 chapters, 18 images, 5 tables, list of bibliographical units amounts to 20, electronic resources 10 and 6 attachments. Key words: cyclingtourism, tourism product.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleVelotūrisma produkta iestrāde Olaines novadāen_US
dc.title.alternativeCyclingtourism Product Development in Olaine Regionen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record