Zīmolu izmantošanas iespējas tūristu piesaistē
Autor
Tiškeviča, Olga
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Brencis, Juris
Datum
2012Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Bakalaura darba tēma – “Zīmolu izmantošanas iespējas tūristu piesaistē.”
Tēma ir aktuāla, jo zīmoli tūrisma galamērķī ir būtisks tūristu piesaistes mārketinga instruments. Preču zīme, tāpat kā tūrisma objekti ir valsts vizītkarte.
Darba mērķis – izanalizēt preču un pakalpojumu zīmolu ietekmi uz tūristu piesaisti Latvijā un izstrādāt priekšlikumus zīmolu izmantošanas efektivitātes paaugstināšanai.
Darba uzdevumi - izanalizēt zinātnisko literatūru, zīmolu izmantošanas pieredzi Latvijas un pasaules tūrisma nozarē, izstrādāt priekšlikumus zīmolu izmantošanas efektivitātes paaugstināšanai.
Pirmajā nodaļā autore pētīja zīmola būtības, veidošanas un vērtības celšanas atziņas.
Otrajā nodaļā tika apskatīti klientu piesaistīšanas paņēmieni tūrisma industrijā.
Trešajā nodaļā autore analizēja Latvijas un pasaules zīmolu izmantošanas pieredzi.
Ceturtajā nodaļā autore veica pētījumu par Latvijas preču zīmolu izmantošanas iespējām tūristu piesaistē, izmantojot tūristu anketēšanu un ekspertu interviju.
Autore secināja, ka preču zīmoli ir būtiska tūrisma produktu pievienotā vērtība. Latvijā ir preču zīmoli, kuri ir atpazīstami un tiem ir potenciāls tūristu piesaistē.
Atslēgvārdi: zīmols, tūristi, piesaiste, tūrisma galamērķis, atpazīstamība, pievienotā vērtība. The theme of Bachelor – “Opportunities to Use Brands in Tourist Attraction”.
The theme is actual, because the brands in tourism destination are an essential marketing instrument for tourist attraction. The brands, as well as tourist attractions is the country’s visiting card.
The work objectives – to analyze the products and services brands impact of the tourist attraction in Latvia and develop proposals to raise the brands using efficacy.
The tasks of work – to analyze the scientific literature, to analyze the brands using experience in the Latvian and the other country’s tourism industry, to develop proposals to raise the brands using efficacy.
In the first chapter the author studied the brand essence, building and values raising knowledge.
The second chapter has dealt with client attraction methods in tourism industry.
In the third chapter the author analyzed the Latvian and other country’s brands using experience.
In the fourth chapter the author conducted research into the opportunities to use Latvian goods brands in tourist attraction, using the tourist questionnaires and expert interviews.
The author concluded that the product brands are essential added value of the tourism product. The Latvia has a product brands which are recognizable and have a potential in tourist attraction.
The keywords: brand, tourist, attraction, tourist destination, recognition, added value.