Mārketinga aktivitātes uzņēmumā SIA „Teniss”.
Author
Bērziņš, Kristaps
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Krūmiņa, Ausma
Date
2012Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darbā pētītas mārketinga teorijas praktiskās izmantošanas iespējas uzņēmuma SIA „Teniss” darbībā. Darba mērķis ir, pamatojoties uz teoriju, novērtēt SIA „Teniss” izmantotās mārketinga aktivitātes un to efektivitāti, kā arī izstrādāt priekšlikumus, kas ļautu uzlabot uzņēmuma mārketinga darbību.
Darba pirmajā daļā apskatīta mārketinga teorija, tās būtība un pielietojumi. Otrajā daļā apskatītas mārketinga īpatnības un pasaules tendences sporta preču tirgū. Trešajā daļā tika izpētītas mārketinga aktivitātes uzņēmumā SIA „Teniss”, kā arī veikts pētījums un analizēti tā rezultāti, kuros novērtēta patērētāju attieksme pret uzņēmuma SIA „Teniss” mārketinga aktivitātēm un zīmolu, ko tas pārstāv Latvijā- „Babolat”. Nodaļas beigās tika izteikti secinājumi, kas radās veicot pētījumu, kā arī izstrādāti priekšlikumi SIA „Teniss” mārketinga darbības pilnveidošanai.
Darba apjoms ir 66 lapaspuses, tajā ir 5 tabulas un 17 attēli.
Atslēgvārdi: mārketings, sporta mārketings, virzīšana, sporta preces This research is devoted to use of marketing theory that can be applied to companies SIA „Teniss” actions. The aim of this research is to explore strategies used by SIA „Teniss” and evaluate them, as well as develop proposals that can be used to increase companies marketing effectiveness.
The first part studied marketing theory, its nature and uses. In the second part were explored specific characteristics and worlds tendencies in sports goods market. In the third part, SIA „Teniss” marketing activities were evaluated. And also in this part author developed a survey and analyzed it`s results that measured customer attitude towards SIA „Teniss” marketing activities and brand that is represented by SIA „Teniss” in Latvia- „Babolat”. This part concludes with author`s conclusions which developed during the research and proposals that may help to improve companies marketing strategy.
This work consists of 66 pages and includes 5 tables and 17 pictures.
Keywords: marketing, sports marketing, promotion, sports products.