Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorDanovičs, Vadimsen_US
dc.contributor.authorLapiņa, Sigitaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:57:55Z
dc.date.available2015-03-23T13:57:55Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other21162en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14038
dc.description.abstractBakalaura darbs „Mārketinga komunikācijas pakalpojumu virzīšanai tirgū”. Darbā apskatīti produktu/pakalpojumu virzīšanas paņēmieni tirgū no teorijas viedokļa un analizēts to pielietojums uzņēmumā „BTA Insurance Company”SE, cik tie ir iedarbīgi, kāds ir patērētāju viedoklis par uzņēmumu un tā virzīšanas metodēm. Kā arī izstrādāti priekšlikumi šo metožu pilnveidošanai. Pirmās nodaļas ietvaros apskatīta Mārketinga komunikāciju definīcija, tajā iekļauto virzīšanas metožu teorijas apraksts, teorētiskās atziņas un autores komentāri. Otrajā nodaļā sniegts uzņēmuma „BTA Insurance Company”SE pielietoto mārketinga komunikāciju metožu apraksts, analīze un autores viedoklis. Trešajā nodaļā veikta esošo un potenciālo BTA klientu aptauja, apkopoti un analizēti iegūtie rezultāti. Darba apjoms ir 71 lapaspuses, tajā ir 15 attēli, 4 tabulas un 2 pielikumi. Atslēgvārdi: mārketinga komunikācijas, virzīšana tirgū, reklāma, sabiedriskā saskare, personiskā apkalpošana, noieta veicināšana.en_US
dc.description.abstractBachelor thesis „Use of marketing communications promoting service in market” In the thesis the produktu/services promotion methods are viewed and analysed from the view of their usage in „BTA Insurance Company”SE. Method efficiency and consumer opinions are analysed. Based on the results the proposals are given. In the first chapter the definition of marketing comunication and the promotion theory is viewed together with the author’s comments on the subject. In the second chapter is given the information about matketing comunication methods used by„BTA Insurance Company” SE together with the analysis of the methods and author’s comments. The content of the third chapter consists of the survey of potential and actual clients of „BTA Insurance Company”SE and the analysis of the obtained information. The thesis is 71 pages long, it contains 15 images, 4 tables and 2 annexes. Key words: marketing communication, promotion, advertisement, public relations, personal selling, sales promotion.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleMārketinga komunikācijas pakalpojumu virzīšanai tirgū.en_US
dc.title.alternativeUse of marketing communications promoting service in market.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию