Show simple item record

dc.contributor.advisorVeselova, Andželaen_US
dc.contributor.authorDeksne, Ineseen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:57:55Z
dc.date.available2015-03-23T13:57:55Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other21198en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14040
dc.description.abstractBakalaura darba mērķis - pamatojoties uz teorētiskajam atziņām, izpētīt preču virzīšanas tirgū metodes, par praktisko piemēru izvēloties SIA „Jānis Roze” grāmatnīcu, atklāt nepilnības un sniegt priekšlikumus to novēršanai. Autore šajā darbā aprakstīs - pirmā daļā - reklāmas mērķus, izmaksas, otrā daļā - pārdošanas veicināšanas būtību, līdzekļus, izmaksas, trešajā daļā - sabiedriskās saskares, netiešas reklāmas un tiešās pārdošanas raksturojumu, tirdzniecības personāla vadīšanas īpatnības. Ceturtajā nodaļā tiks rakstīts par SIA „Jānis Roze” preču virzīšanas tirgū pielietojamiem veidiem un par uzņēmuma darbību, piektajā daļā tiks sniegti SIA „Jānis Roze” esošo un potenciālo klientu aptaujas rezultāti un SIA „Jānis Roze” sniegto datu analīze, apkopojums un secinājumi. Darba apjoms ir 70 lappuses, tabulu skaits 2, attēlu - 30, pielikumu - 1.en_US
dc.description.abstractThe aim of the bachelor - on the basis of theoretical knowledge, to explore the trade market promotion methods, a practical example of choosing SIA "Janis Roze" bookshops, identify gaps and make proposals to address them. The author describes this work - the first part - advertising goals, the cost, the second paragraph - promotional nature of the funds, the cost, third part - the public interface, indirect advertising and direct sales performance, marketing personnel management features. The fourth chapter written about SIA "Janis Roze" trade promotion and market applicable types of business activity, in the fifth paragraph provided SIA "Janis Roze" existing and potential customer survey and SIA "Janis Roze" of the data analysis, summary and conclusions. The amount of work is 70 pages, the number of tables 2, an image - 30, annex - 1.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titlePreču virzīšanas tirgū metodes SIA „Jānis Roze”.en_US
dc.title.alternativeA method of goods advance to market SIA „Janis Roze”.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record