• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (ESZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (ESZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Uzņēmuma SIA „Rīgas Piensaimnieks” produktu līnijas „Kārums” sortimenta analīze.

Thumbnail
Открыть
303-21280-Vohrina_Tatjana_tv08026.pdf (2.325Mb)
Автор
Vohrina, Tatjana
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Veselova, Andžela
Дата
2012
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Tatjana Vohrina. Bakalaura darbs „Uzņēmuma SIA “Rīgas Piensaimnieks” produktu līnijas “Kārums” sortimenta analīze”. Veiksmīgi izstrādāts produktu sortiments palīdz uzņēmumam noturēties tirgū un būt konkurētspējīgam. Bakalaura darba mērķis - pamatojoties uz teorētiskām atziņām, izpētīt SIA „Rīgas Piensaimnieks” zīmola „Kārums” produktu sortimentu un īpašības, atklāt nepilnības un sniegt priekšlikumus to novēršanai. Darba uzdevumi: sniegt produkta teorētisku raksturojumu; raksturot uzņēmuma SIA „Rīgas Piensaimnieks” darbības attīstības posmus; izpētīt „Kārums” zīmola produktu sortimentu, raksturīgās iezīmes, kvalitāti, iepakojumu; veikt aptauju un pamatojoties uz rezultātiem, izstrādāt secinājumus un sniegt priekšlikumus. Darbs sastāv no 78 lappusēm, 3 pielikumiem, 26 attēliem, 3 tabulām. Atslēgvārdi: Kārums, produkts, sortiments, īpašības.
 
Tatjana Vohrina. Bachelor thesis “Analysis of “Rīgas Piensaimnieks” Ltd. product’s line “Kārums” range”. Successfully developed product range helps the company stay in the market and be competitive. The aim of the bachelor thesis - on the basis of theoretical insights, to explore the "Riga Piensaimnieks" company "Kārums" brand product’s range and characteristics, identify failures and give suggestions on how to prevent them. Projects objectives: to give a theoretical description of the product, describe the company “Rīgas Piensaimnieks” the development stages; research the “Kārums” brand product range, characteristics, quality, packaging; conduct a survey and based on the results draw conclusions give suggestions. The project consists of 78 pages, 3 appendixes, 26 images and 3 tables. Keywords: Kārums, product, range, characteristics.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14046
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (ESZF) / Bachelor's and Master's theses [9369]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV