Starptautiska tūrisma uzņēmuma SIA "TEZ TOUR"izplatīšanas stratēģijas analīze
Author
Miņkova, Jūlija
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Bērziņa, Kristīne
Date
2012Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma ir „Starptautiska tūrisma uzņēmuma SIA „Tez Tour” izplatīšanas stratēģijas analīze”. Darba izstrādes procesā darba autoreiepazinusies ar Latvijas un ārzemju autoru darbiem par tūrisma mārketinga teorētiskajiem aspektiem Latvijā un Pasaulē,it īpaši par izplatīšanas stratēģijas pielietošanu tūrisma nozarē. Dota darba mērķis ir izstrādāt priekšlikumus tūrisma operatoram „Tez Tour” izplatīšanas stratēģijas uzlabošanai.
Bakalaura darbs sastāv no trīm daļām. Pirmā ir teorētiskā daļa, kurā tiek aplūkota teorija par tūrisma produktu un tā izplatīšanas procesu no piegādātāja līdz patērētājam. Otrā ir analītiskā daļa, kurā tiek aplūkoti statistiskie dati par Latvijas tūrisma tirgu, kā arī Latvijas tūrisma nozares raksturojošie rādītāji. Trešā ir praktiskā daļa, kuras pamatā bija uzdevumsanalizēt tūrisma operatora „Tez Tour” piedāvāta tūrisma produkta sortimentu, tā izplatīšanu caur operatora starpniekiem - tūrisma aģentūrām, kā arī veikt interviju ar „Tez Tour” pārstāvi un tūrisma aģentūru anketēšanu.
Bakalaura darba apjoms ir 86 lappuses, darbā ir iekļautas 11 attēli, 11 tabulas un ir pievienoti 16 pielikumi.
Atslēgas vārdi: starptautiskais tūrisma operators, tūrisma produkts, izplatīšanas stratēģija, starpnieki, tūrisma aģentūras. Bachelor thesis theme is "The distribution strategy analysis of international travel company Tez Tour Ltd." Author has used and studied works of Latvian and foreign authors about the theoretical aspects of Latvian and world marketing distribution strategies in the tourism industry. Given work is developing proposals for tourism operator "Tez Tour" to improve the distribution strategy.
Thesis consists of three parts. The first is the theoretical part, which deals with the theory of the tourism product and its distribution process from supplier to consumer. The second is the analytical part, which deals with statistic data on Latvian tourism market and the Latvian tourism industry indicators. The third is the practical part; the main task was to analyze the tourism operator "Tez Tour" offered tourist product range, its distribution through intermediaries’- travel agencies, as well as an interview with "Tez Tour" representative and travel agencies questionnaire.
The volume of the work is 86 pages that include 11 images, 11 tables and 16 attachments.
Key words: international tour operator, tourism product, distribution strategy, intermediaries.