Mārketinga kompleksa elementi restorānā „Galerija Istaba Bufete”.
Author
Stanka, Līga
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Krūmiņa, Ausma
Date
2012Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba nosaukums ir „Mārketinga kompleksa elementi restorānā „Galerija Istaba Bufete””. Darba autores mērķis ir noskaidrot kā tiek pielietoti mārketinga kompleksa elementi restorānā un novērtēt to efektivitāti, un atklāt kādas ir nepilnības to pielietojumā, kā arī sniegt savus priekšlikumus nepilnību novēršanā.
Bakalaura darba teorētiskajā daļā ir apskatīts mārketinga komplekss un tā elementi, kā arī pakalpojumu mārketinga komplekss. Bakalaura darba praktiskajā daļā autore ir novērtējusi mārketinga kompleksa elementus restorānā „Galerija Istaba Bufete” un veikusi klientu aptauju restorānā. Klientu aptaujas rezultātā autore ir identificējusi nepilnības, kas saistītas ar mārketinga kompleksa elementu pielietojumu restorānā. Balstoties uz identificētajām nepilnībām darba beigās ir autores veidotie secinājumi un izteiktie priekšlikumi.
Bakalaura darbs sastāv no 67 lapaspusēm, 25 attēliem, 5 tabulām, 3 pielikumiem un 29 izmantotās literatūras avotiem. The title of this written work is „Marketing Mix in the restaurant „Galerija Istaba Bufete””. Authors objectives of this written work is to find out how elements of marketing mix are used in the restaurant „Galerija Istaba Bufete”, evaluate effectiveness and detect mistakes in the use of marketing mix in the restaurant, also to recommend suggestions for the improvements.
In the theoretical part of this paper, author has described marketing mix and the elements of marketing mix as well as services marketing mix and it`s elements. In the practical part of this paper, author has evaluated the elements of marketing mix in the restaurant „Galerija Istaba Bufete” and also has made client inquiry. In the result of client inquiry, author has identified incompleteness due to elements of marketing mix in the restaurant. Based on the incompleteness, author has made suggestions to improve restaurants work.
The paper consists of 67 pages, 25 images, 5 charts, 3 appendixes and 29 references.