• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Mārketinga kompleksa elementi restorānā „Galerija Istaba Bufete”.

Thumbnail
View/Open
303-21305-Stanka_Liga_ls08328.pdf (1004.Kb)
Author
Stanka, Līga
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Krūmiņa, Ausma
Date
2012
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalaura darba nosaukums ir „Mārketinga kompleksa elementi restorānā „Galerija Istaba Bufete””. Darba autores mērķis ir noskaidrot kā tiek pielietoti mārketinga kompleksa elementi restorānā un novērtēt to efektivitāti, un atklāt kādas ir nepilnības to pielietojumā, kā arī sniegt savus priekšlikumus nepilnību novēršanā. Bakalaura darba teorētiskajā daļā ir apskatīts mārketinga komplekss un tā elementi, kā arī pakalpojumu mārketinga komplekss. Bakalaura darba praktiskajā daļā autore ir novērtējusi mārketinga kompleksa elementus restorānā „Galerija Istaba Bufete” un veikusi klientu aptauju restorānā. Klientu aptaujas rezultātā autore ir identificējusi nepilnības, kas saistītas ar mārketinga kompleksa elementu pielietojumu restorānā. Balstoties uz identificētajām nepilnībām darba beigās ir autores veidotie secinājumi un izteiktie priekšlikumi. Bakalaura darbs sastāv no 67 lapaspusēm, 25 attēliem, 5 tabulām, 3 pielikumiem un 29 izmantotās literatūras avotiem.
 
The title of this written work is „Marketing Mix in the restaurant „Galerija Istaba Bufete””. Authors objectives of this written work is to find out how elements of marketing mix are used in the restaurant „Galerija Istaba Bufete”, evaluate effectiveness and detect mistakes in the use of marketing mix in the restaurant, also to recommend suggestions for the improvements. In the theoretical part of this paper, author has described marketing mix and the elements of marketing mix as well as services marketing mix and it`s elements. In the practical part of this paper, author has evaluated the elements of marketing mix in the restaurant „Galerija Istaba Bufete” and also has made client inquiry. In the result of client inquiry, author has identified incompleteness due to elements of marketing mix in the restaurant. Based on the incompleteness, author has made suggestions to improve restaurants work. The paper consists of 67 pages, 25 images, 5 charts, 3 appendixes and 29 references.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14049
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV