Jaunāko mārketinga tendenču mazos un vidējos uzņēmumos analīze.
Autor
Pļaveniece, Elīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Danovičs, Vadims
Datum
2012Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Bakalaura darba tēma ir “Jaunāko mārketinga tendenču mazos un vidējos uzņēmumos analīze”, tā apjoms ir 76 lpp., tas satur 3 tabulas un 9 attēlus. Darbā tika sniegts ieskats par jaunākajām mārketinga tendencēm, kuras uzņēmumi var izmantot mārketinga aktivitāšu izstrādāšanai un uzņēmuma tēla, kā arī produkcijas popularizēšanai.
Bakalaura darbs sastāv no 3 nodaļām. Pirmās nodaļas kontekstā tiks aprakstīts mārketinga jēdziena vispārējam raksturojums. Otrajā nodaļā tiks noskaidros kādas ir jaunākās mārketinga tendences Latvijā. Trešajā nodaļā tiks raksturota jaunāko tendenču praktiska izmantošana mazos un vidējos uzņēmumos. Darbā izmantotās metodes ekonomikas grāmatu, nozares speciālistu viedokļu un mācību līdzekļu izpēte, pētāmo priekšmetu analīze, kā arī mārketinga un menedžmenta, prognozēšanas metodes, ekonomiskā analīze. The subject of this bachelor’s graduation work is „A new approach to marketing methods in small and medium – sized enterprises, analysis”. The volume of bachelor’s graduation work is 76 pages it contains 3 tables and 9 figures. Bachelor’s graduation work provides insights on the latest marketing trends, which companies can use for marketing activities and development.
Bachelor’s graduation work consists of 3 units. In the context of the first chapter will be decribed the marketing concept of general characteristics. The second chapter will be to find the latest marketing trends in Latvia. The third chapter will be to describe the latest trends in practical use in small and medium- sized enterprises. The work methods which author uses are economic book industry professionals views and training for research, analysis, and also the subject of marketing and management, economic analysis, forecasting methods.