Stratēģijas izstrāde mobilā telefona satura produktu realizācijas veicināšanai ar jauna pakalpojuma palīdzību.
Author
Zālītis, Artūrs
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Batraga, Anda
Date
2012Metadata
Show full item recordAbstract
Palielinoties konkurencei starp mobilā telefona satura piedāvātājiem, atsevišķiem lokālas nozīmes mobilā telefona satura lejuplādes pakalpojuma piedāvātājiem jādomā par savas tirgus daļas stiprināšanu.
Kad tirgus ir piepildīts, mārketinga darbības rezultātā būtu jāatjauno interese par produktu vai tā pielietojumu, kas varētu novērst pieprasījuma lejupslīdi. Produkts ir jāuzlabo, jāmodificē izmantojot pircēju sniegto informāciju par nepilnībām un no viņu viedokļa vēlamo produkta ekspluatācijā, jāpalielina reklāmas un realizācijas veicināšanas pasākumi.
Bakalaura darba tēma ir „Stratēģijas izstrāde mobilā telefona satura produktu realizācijas veicināšanai ar jauna pakalpojuma palīdzību”.
Darba 1.nodaļā autors iepazīstina ar „produkta” un „jauna produkta” jēdzieniem mārketingā. Darba 2.nodaļā tiek aplūkotas produktu realizācijas veicināšanas un tiešā mārketinga metodes. Darba 3.nodaļā tiek analizēta iespēja izstrādāt jaunu pakalpojumu mobilā telefona satura produktu realizācijas veicināšanai ar jauna pakalpojuma palīdzību uzņēmumā „Y”.
Bakalaura darba mērķis ir izstrādāt priekšlikumus mobilā telefona satura produktu realizācijas veicināšanai ar jauna pakalpojuma palīdzību uzņēmumā „Y”.
Bakalaura darba apjoms ir 73 lpp. Darbā izmantoti 9 attēli, 17 tabulas, 8 diagrammas un 2 pielikumi. The increased competition among mobile content providers forces the local mobile content download service providers thinking about maintaining their market shares.
When the market is saturated, the interest in the product should be renewed by marketing activities. The product has to be improved by using the information provided by the clients on the desired product performance, and the advertising and sales promotion activities have to be increased.
The subject of bachelor's paper is "Development of Sales Promotion Strategy for Products of Mobile Phone Content with help of a New Service".
The part 1 of the paper introduces the reader to the "product" and "new product" concepts in marketing. The part 2 of the paper deals with product sales promotion and direct marketing methods. The part 3 of the paper the analyzes the possibility to develop a new service for promotion of mobile content at the company "Y".
Thus the aim of the bachelor's paper is to develop proposals for a new service for promotion of mobile content at the company "Y".
In this bachelor thesis there are 73 pages, 9 pictures, 17 tables, 8 charts and 2 apendices.