SIA "Rilita" mārketinga darbības vadīšanas pilnveidošana
Author
Drīliņa, Madara
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Niedrītis, Jānis Ēriks
Date
2012Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma ir „SIA „Rilita” mārketinga darbības vadīšanas pilnveidošana”. Tā kā aizvien populārāki kļūst sociālie tīkli un darba tirgus sāk mainīties, mainoties paaudzēm, tad esošie mārketinga paņēmieni vairs nedarbojas, ir jādomā par jaunu iespēju meklēšanu un veidošanu.
Bakalaura darba mērķis ir izstrādāt priekšlikumus mārketinga darbības kvalitātes uzlabošanai.
Lai sasniegtu šo mērķi, autore izvirza šādus galvenos uzdevumus:
1. Izpētīt literatūru par mārketinga darbības organizēšanu uzņēmumā;
2. Analizēt mārketinga lomu mūsdienu pārmaiņās;
3. Veikt konkurentu darbības izpēti;
4. Izstrādāt priekšlikumus SIA „Rilita” mārketinga darbības uzlabošanai.
Pētījuma metodes: analītiskā metode, teorētiskās analīzes un empīriskās analīzes metode, konkurentu analīze.
Darba apjoms ir 66 lpp. Tas satur 15 attēlus, 2 tabulas, 14 pielikumus un izmantoti 51 literatūras avoti.
Pirmajā nodaļā izskatīti uzņēmuma mārketinga darbības organizēšanas jautājumi, kā arī konkurences būtība un konkurētspēja.
Otrajā nodaļā izpētīti un izanalizēti SIA „Rilita” mārketinga darbības, uzņēmuma konkurenti, saimnieciskās darbības analīze.
Trešajā nodaļā, izpētītas SIA „Rilita” mārketinga darbības nepilnības un izstrādāti priekšlikumi mārketinga darbības uzlabošanai.
Atslēgvārdi: mārketings, konkurence, konkurētspēja, paaudžu maiņa. For the bachelor work the author has chosen the theme ‘’LTD „RILITA” IMPROVEMENT OF MARKETING MANAGEMENT’’. Since becoming increasingly popular social networks and the labor market is beginning to change, and of course change of generations, the current marketing techniques no longer work, have to think about new opportunities searches.
Bachelor work is to develop proposals to improve the quality of marketing activities.
To achieve this goal, the author puts forward the following tasks:
First - Exploring the literature on marketing activity in the company.
The second - To analyze Ltd. "Rilita" operations and marketing.
The third - Understand the terms of competition and competitiveness of the content and nature. The fourth - Carry out research activities of competitors.
The fifth - Develop proposals Ltd. "Rilita" marketing specialist to work better.
Research methods: analyze literature, the company's internal information and the Internet
source analysis, analyze the company's internal records (balance sheet, income statement) to obtain data for calculations of various factors (profitability, solvency, capital structure, liquidity), interview with the company's Human Resources Manager researched the matter a practical idea to obtain an analytical study of the company's activities on the basis the models proposed in the literature, the economic analysis.
Bachelor work consists of an introduction, three chapters, and bibliography and list of sources, as well as 16 attachments. It contains 15 images, 2 tables, and 51 literature sources.
Keywords: marketing, competition, competitiveness and generational change.