Show simple item record

dc.contributor.advisorŠalkovska, Jeļenaen_US
dc.contributor.authorSiliņa, Ditaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:57:58Z
dc.date.available2015-03-23T13:57:58Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other22067en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14077
dc.description.abstractBakalaura tēma ir „Uzľēmuma „Kirhe” jauna produkta izstrāde un pozicionēšana Latvijas tirgū”. Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz teorijā sniegtajām atziľām par produkta izstrādi un tā pozicionēšanu tirgū, izpētīt uzľēmuma „Kirhe” inovatīvo darbību un jauna produkta aprakstu, kā arī sniegt priekšlikumus par mārketinga pasākumu izmantošanu jauna produkta izstrādei un tā pozicionēšanai Latvijas tirgū. Lai autore sasniegtu bakalaura darba mērķi, tika risināti sekojoši uzdevumi: 1. Pamatojoties uz literatūru un citiem avotiem, izanalizēti jauna produkta izstrādes un pozicionēšanas teorētiskie aspekti; 2. Izanalizētas uzľēmuma SIA „Kirhe” jauna produkta izstrādes un pozicionēšanas iespējas Latvijas tirgū; 3. Ar anketu palīdzību noteikta SIA „Kirhe” jaunā produkta mērķauditorija; 4. Izdarīti secinājumus par savākto informāciju un izstrādāti priekšlikumi. Pirmajā nodaļā tiek aprakstīta teorētiskā daļa par jauna produkta izstrādi, pozicionēšanu un pareizās stratēģijas izvēli. Otrā nodaļa ietver SIA „Kirhe” datu analīzi un produkta aprakstu . Pēc abu iepriekšējo nodaļu informācijas tika veikta anketēšana, kuras rezultāti ir atainoti trešajā nodaļā. Pēc anketaptaujas rezultātu apkopošanas darba autore ir secinājusi, ka pašlaik Latvijas tirgus ekonomisku apstākļu dēļ nav gatavs jaunajam produktam. Veicot nelielu anketēšanu ārpus Latvijas tirgus darba, autore secinājusi, ka turpmākā uzľēmuma mērķauditorija ir jāmeklē tur. Bakalaura darba apjoms ir 74 lapaspuses, tajā ir 30 attēli un 3 tabulas un 4 pielikumi. Atslēgvārdi: jauns produkts, pozicionēšana tirgū, mērķauditorija, aptauja.en_US
dc.description.abstractBachelor's theme is “The company " Kirhe "new product development and positioning in Latvian markets”. Bachelor thesis is based on the theory of an opinion on product development and market positioning, to explore the company's "Kirhe 'marketing efforts of new product development and positioning of the Latvian market and to provide recommendations for their improvement. In order to achieve a bachelor's author aim, the were formed following tasks: 1. Based on the literature and sources, there has been analysed new product development and positioning in the theoretical aspects; 2. Analysis of the company "Kirhe" new product development and positioning in the Latvian market; 3. With a help of survey defined the target market for Ltd. "Kirhe" new product; 4. It has been concluded on the basis of the information that had been collected and there have been made proposals. The first chapter describes the theoretical part of the new product development, positioning and the choice to pick the most suitable strategy for the new product. The second chapter covers Ltd. "Kirhe" data analysis and product description. A survey have been made on a base information of the two previous chapters The results are presented in the third chapter. After the survey results the author concludes that at present the Latvian market for economic reasons is not ready for the new product. Doing a little poll outside the Latvian labor market, the author found that further company's target market should be outside Latvian market. Thesis has 74 pages, 30 pictures and 3 tables and 4 appendices. Keywords: new product, market positioning, target audience, the survey.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleUzņēmuma „Kirhe” jauna produkta izstrāde un pozicionēšana Latvijas tirgū.en_US
dc.title.alternativeThe Company „Kirhe” New Product Development and Positioning in Latvian Markets.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record