„Himalaya Herbals” reklāmas kampaņas efektivitātes novērtējums.
Author
Gudreniece, Līvija
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Veselova, Andžela
Date
2012Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura tēma ir „Himalaya Herbals” reklāmas kampaņas efektivitātes novērtējums.
Bakalaura darba mērķis - pamatojoties uz teorētiskām atziņām, izpētīt „Himalaya Herbals” reklāmas kampaņas plānošanas un realizācijas procesu, novērtēt tās sniegumu un efektivitāti, kā arī atklāt nepilnības un rezultātā sniegt priekšlikumus to novēršanai.
Bakalaura darbs sastāv no 3 nodaļām:
1. nodaļas ietvaros darba autore izzinās galvenos teorētiskos aspektus saistībā ar reklāmas kampaņas darbību, detalizētāk analizējot tieši plānošanas un realizācijas procesa posmus.
2. nodaļas ietvaros darba autore raksturos galveno informāciju par uzņēmumu, gan ar Himalaya Herbals reklāmas kampaņu saistītos plānošanas un praktiskos procesus. Tiks veikta arī pārdošanas datu analīze, lai izprastu kampaņas ekonomisko ieguvumu.
3. nodaļa tika izstrādās, lai sniegtu izsmeļošu priekšstatu par biežāk izmantotajām pētījumu metodēm. No tām pētījuma ietvaros darba autore izmantos interneta aptauju un interviju ar ekspertu.
Šis darbs tiks izmantots kā „Himalaya Herbals” reklāmas kampaņas pētījums.
Bakalaura darba kopējie rādītāji:
•lappušu skaits: 87
•tabulu skaits: 10
•attēlu skaits: 32
•pielikumu skaits: 3
Atslēgvārdi: Reklāmas kampaņa, Himalaya Herbals reklāmas kampaņa, reklāmas kampaņas efektivitātes mērīšana. Bachelor’s theme is evaluation of the effectiveness of „Himalaya Herbals” advertising campaign.
The aim of the Bachelor - on the basis of theoretical knowledge, to explore the „Himalaya Herbal” advertising campaign planning and implementation process and evaluate it’s performance and efficiency, as well as identify gaps and make proposals to forestall them.
Bachelor consists of 3 sections:
In the first chapter the author will explore the main theoretical aspects of the advertising campaign, including a more detailed analysis about planning and implementation stages.
In the second chapter the author will characterize the key information about the company and the Himalaya Herbal advertising campaign related to the planning and practical processes. The author will do the sales data analysis to understand the economic benefits of the Himalaya Herbals advertising campaign.
The third chapter will be developed to provide a comprehensive view of the most commonly used methods of research. From them, the author will use the Internet survey and direct interview with expert.
This work will be used as „Himalaya Herbal” advertising campaign research.
Bachelor totals:
Number of pages: 87
Number of tables: 10
Number of images: 32
Number of appendixes: 3
Keywords: Advertising campaign, Himalaya Herbal advertising campaign, advertising effectiveness measurement.