Show simple item record

dc.contributor.advisorStabulniece, Lailaen_US
dc.contributor.authorČernovska, Ievaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:57:59Z
dc.date.available2015-03-23T13:57:59Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other22172en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14083
dc.description.abstractBakalaura darbs “Mārketinga īpatnības sociālajos tīklos” pievērš uzmanību jautājumam par to, cik efektīvi un lietderīgi ir uzņēmumiem izmantot sociālos tīklus produktu izvietošanai un savu aplikāciju izstrādāšanai tajos. Mērķis ir noskaidrot, cik efektīvas ir sociālo tīklu izmantošanas iespējas uzņēmumiem pielietojot dažādas mārketinga aktivitātes. Cik aktuālas un vajadzīgas ir uzņēmumu pieejamība sociālajos tīklos, kā arī izzināt, kas jādara uzņēmumam, lai viņš spētu sociālajos tīklos piesaistīt uzmanību un nodrošināt nepieciešamo popularitāti sava produkta vai pakalpojuma realizēšanai. Darba uzdevumi ir izpētīt pieejamos publicētos materiālus par sociālajiem tīkliem, veikt kontentanalīzi, salīdzinot dažādu sociālo mediju ekspertu viedokļus, un aptaujāt sociālo tīklu lietotājus par efektīvām uzņēmuma aktivitātēm virtuālajā vidē. Autors ir noskaidrojis sociālo tīklu aktualitātes pamatojumu un secinājis kā visefektīvāk veidot uzņēmuma reklamās kampaņas un aplikācijas virtuālajā vidē sociālajos medijos. Bakalaura darbs sastāv no 74 lappaspusēm, 11 attēliem un vienas tabulas, kā arī viena pielikuma- aptaujas anketas parauga. Izmantot šo darbu var, ja uzņēmumam nepieciešams pieņemt lēmumu par reģistrēšanos sociālajos tīklos, cik atbalstāms un nepieciešams būtu šāds reklamēšanās veids no patērētāja viedokļa. Kā arī, ja vēlas izzināt mārketinga izpausmes sociālajos tīklos. Atslēgvārdi: internets, sociālie tīkli, mārketings, uzņēmumi, efektivitāte.en_US
dc.description.abstract"Marketing features of social networks”focus on the question of the effectiveness and efficiency of companies that uses social networks for product placement and its application developing. The goal is to find out how effective use of social networking opportunities for companies using a variety of marketing activities. The continuing relevance of and need for the company access to social networks, as well as find out who made the company so that he could attract the attention of social networks and provide the necessary popularity of your product or service implementation. The main tasks are to explore the available published material on social networks, contextual analysis, comparing the various social media experts, and surveyed the users of social networking for efficient business activities in a virtual environment. The author has determined the social networking news and found justification for how best to build the company's advertising campaigns and applications in a virtual environment in social media. The work consists of 68 pages, 11 figures and one table and one annex-questionnaire sample. This work can be used, if a company needs to take a decision on registration of social networks, also how welcome and necessary is to be this type of advertising from the consumer point of view. Also, if you want to explore the effects of marketing on social networks. Keywords: Internet, social networking, marketing, business, efficiency.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleMārketinga īpatnības sociālajos tīklos.en_US
dc.title.alternativeMarketing features in social networks.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record