Show simple item record

dc.contributor.advisorPutniņš, Andrisen_US
dc.contributor.authorKlimentjevs, Andrejsen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:57:59Z
dc.date.available2015-03-23T13:57:59Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other22288en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14088
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir „Darbinieku lojalitātes paaugstināšanas iespējas bankas Citadele Klientu Kontaktu Centrā”. Lojālo darbinieku trūkums mūsdienās ir aktualitāte. Krīzes apstākļos lojāls darbinieks ir uzņēmumiem viena no konkurences priekšrocībām. Lai to panāktu jāievēro lojalitāti ietekmējošo faktoru kopums, jāizstrādā atbilstoša darba vide, jāuzlabo motivācijas sistēma, jāievēro darbinieku aktuālas vajadzības. Darba mērķis ir pilnveidot darbinieku lojalitāti bankas Kontaktu Centrā. Bakalaura darbs sastāv no ievada un trim nodaļām. Ievadā ir pamatota tēmas aktualitāte, un izvirzīts darba mērķis. Pirmajā nodaļa balstoties uz zinātniskās literatūras un informācijas avotiem raksturoti teorētiskie aspekti. Otrā nodaļa ir veltīta darbinieku lojalitāti ietekmējošo faktoru raksturojumam bankā, trešajā nodaļā ir veikta darbinieku lojalitātes analīze pielietot R Show izveidoto anketu. Darba nobeigumā ir apkopoti secinājumi un priekšlikumi lojalitātes paaugstināšanai. Izmantotās literatūras sarakstā, varam redzēt Latvijas, Lielbritānijas, Krievijas u.c. ārzemju zinātnieku darbus, interneta resursus un bankas iekšējus dokumentus. Darba apjoms ir 60 lapas, tajā ievietoti 15 attēli un 3 pielikumi. Atslēgvārdi: lojalitāte, darbinieku lojalitāte, uzticība, organizācijas sakārtotība, rezultivitāte un rūpes.en_US
dc.description.abstractBachelor’s work thesis „The employee loyalty increases opportunities in the contact center of Citadele Bank”. The lack of loyal employees on market is a really actual problem in nowadays. Loyal employee is the most important competitive advantage of companies in the crisis. To make this all works there should be taken into account affecting factors, should be worked out according work environment, motivation system, attitude of leaders etc. and only than the loyalty of employees to company could be reached The goal of that work is to increase employee loyalty in the contact center of Citadel Bank. This bachelor work consists of introduction and three main parts. There is legitimated theme’s topicality and nominated the goal in the introduction part. In the first part is given the characterizing of loyalty based on scientific literature and information sources, models of loyalty and theoretical aspects of it. The second part gives us describing of employee loyalty effecting factors, but the third part shows us the analyses of employee loyalty that is done by author. There are codified conclusions and proposals for increasing of loyalty in the conclusion of work. In the reading list could be find articles of Latvian, British, Russian etc. foreign scientists’ and also internet resources. The work consists of 60 pages; there are placed 15 images and 3 apendiks. Key words: loyalty, employee loyalty, fidelity, organization alignment, employee success and careen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleDarbinieku lojalitātes paaugstināšanas iespējas bankas Citadele Klientu Kontaktu Centrāen_US
dc.title.alternativeThe employee loyalty increases opportunities in the contact center of Citadele Banken_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record