Interneta mārketings un interneta mārketinga attīstība Latvijā.
Author
Stafeckis, Andis
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Šalkovska, Jeļena
Date
2012Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darbā tiek pētīta interneta mārketinga būtība, tā metožu pielietojums un efektivitāte praksē, kā arī, interneta mārketinga attīstība un nākotnes perspektīvas Latvijā.
Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz teorijā sniegtajām atziņām par interneta mārketingu un nozari raksturojošo statistisko datu analīzi, izvērtēt interneta mārketinga attīstības tendences un nozares potenciālu Latvijā, kā arī, izstrādāt priekšlikumus interneta mārketinga nozares attīstības veicināšanai Latvijā.
Darba izstrādē tiks veikta referatīvā interneta mārketinga literatūras analīze, statistisko un ekonomisko datu analīze, SIA „Infinitum 8” sniegto pakalpojumu izpēte, nozares vadošo speciālistu interviju analīze un projekta „kredituabc.lv” analīze.
Darba apjoms ir 153 lpp., bakalaura darbā ir 8 tabulas, 54 attēli un 6 pielikumi.
Atslēgvārdi: interneta mārketings, SEO (Optimizēšana meklētājsistēmām), Google AdWords, partnermārketings(Affiliate), sociālo tīklu mārketings, e-pasta mārketings. This bachelor thesis is a research about the nature of Internet marketing, practical use and efficiency of internet marketing methods, as well as development and future perspectives of Internet marketing in Latvia.
The aim of the thesis is, by analyzing both the theoretical opinions about the Internet marketing and the industry-specific statistics, to evaluate the development tendency and industry potential of Internet marketing in Latvia, as well as to give suggestions for the development of the Internet marketing industry in Latvia.
During the development of the thesis the following has been done: the analysis of internet marketing-related literature, statistics and economics-related data, the research and analysis of the services provided by Infinitum 8 Ltd., interviews of industry leading professionals, as well as the analysis of the project „kredituabc.lv”.
The thesis consists of 153 pages, 8 tables, 54 images and 6 appendixes.
Keywords: Internet marketing, SEO (Search engine optimization), Google AdWords, affiliate marketing, social network marketing, email marketing.