Plānošanas un organizēšanas funkcijas saturs SIA "KOMPRIO" un to pilnveidošanas pasākumi
Author
Tkačenko, Maksims
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Niedrīte, Vizma
Date
2013Metadata
Show full item recordAbstract
Mūsdienas uzņēmuma darbību vairāk un vairāk ietekme apkārtējas vides mainīgie apstākļi, šīs izmaiņas ietekmē uzņēmuma attīstību gan no ārējas gan no iekšējas puses. Pielāgoties mainīgiem vides apstākļiem uzņēmums ir spiests veidot elastīgu vadības sistēmu, ātri reaģējot uz pārmaiņām valsts un starptautiskajā mēroga. Lai to realizētu, uzņēmumam jāzina savi mērķi, jāplāno darbības stratēģija, organizējot katru attīstības soli.
Darba mērķis: noskaidrot uzņēmuma SIA „Komprio” kravu pārvadājuma pakalpojuma īpatnības, balstoties uz ārējas un iekšējas uzņēmuma vides analīzi un izstrādāt plānošanas un organizēšanas funkcijas pilnveidošanas priekšlikumus.
Bakalaura darba rezultātā noskaidrots, ka uzņēmums SIA „Komprio” fokusējis savu darbību pārvadājot Latvijas eksportam saražoto produkciju uz Krievijas tirgu kas ir perspektīva nišas pozīcija. Uzņēmuma ir vienkāršota plānošanas sistēma un stratēģiska pozīcija atrodas attīstības stadija. Uzņēmuma pašlaik ir finansiālas grūtības šis problēmas risinājums ir primārais uzdevums tālākai attīstībai.
Darbs satur 71 lapu, 11 tabulām, 26 attēliem, 4 formulām, 37 bibliogrāfiskos nosaukumus.
Atslēgvārdi: kravu pārvadājumi, stratēģija, arēja vide, iekšēja vide, plānošana. Nowadays, the company’s operations more and more sensitive to environmental variable conditions, this changes effect on the company’s development in both extrenal and internals sides. To adapt to changing environmental conditions the company is forced to make a flexible management system, quickly responce to changes in the national and international level. To achieve this the company need to know it goals, planning srategies and oreganize each develompment step.
The goal of this thesis: to clarify the company’s “Komprio” LTD freight service characteristics based on external and internal business environment analysis and develop planning and organizing functions development proposals.
Bachelor thesis reveals that the company “Komprio” LTD focuses it’s activities in moving Latvian export of manufactured products to the Russian market which is perspective niche position. The company has is simple planning system, the strategic position is in development stage. The company ire currently experiencing financial difficulties, this problem resolution is a primary task for further development.
Bachelor thesis contains 71 page, 11 schedules, 26 images, 4 formulas, 37 bibliographic sources.
Keywords: freight service, strategy, external environment, internal environment, planning.