Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorVeselova, Andželaen_US
dc.contributor.authorMissa, Katrīnaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:58:02Z
dc.date.available2015-03-23T13:58:02Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other22934en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14118
dc.description.abstractBakalaura temats ir Mārketinga komunikāciju veidi, un to izpēte SIA „Forum Cinemas”. Tas sastāv no trīs nodaļām, kur pirmā ir teorētisko jautājumu apskats, pamatojoties uz vispārējo un speciālo literatūru, darba otrā daļa ietver SIA „Forum Cinemas” mārketinga komunikāciju veidu, to izmantošanas efektivitātes analīzi. Darba trešā daļa ir veiktās aptaujas rezultātu analīzes apkopojums un secinājumu veikšana, pamatojoties uz anketēšanā iegūtajiem rezultātiem. Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz mārketinga komunikāciju teorētiskām atziņām un darba autores veikto pētījumu, izanalizēt uzņēmuma SIA „Forum Cinemas” izmantotās mārketinga komunikācijas, atklāt nepilnības un sniegt priekšlikumus to novēršanai. Darba kopējais apjoms, neskaitot pielikumus ir 76 lpp., tajā ir 27 attēli, 1 tabula, 1 pielikums . Pētījumā izmantoti dati no 2009. gada līdz 2012.gada beigām. Atslēgvārdi: SIA ”Forum Cinemas”, mārketinga komunikācijas, reklāma, pārdošanas veicināšana, reklāma, sabiedriskās attiecības, personiskā apkalpošana.en_US
dc.description.abstractThe subject of the bachelor’s thesis is different types of marketing communication in „Forum Cinemas” Ltd and the respective study on them. The thesis consists of three parts, where the first one is a review of theoretical issues and is based on general and specific literature. The second part of the thesis contains the analysis of the marketing communication types and respective effeciency of their use in „Forum Cinemas” Ltd. The third part of the thesis consists of the summary of the survey results and the final conclusions. The aim of the bachelor’s thesis is to provide the analysis of the marketing communications strategy used in „Forum Cinemas” Ltd, to detect deficiencies un express propositions which would enable to prevent their occurrence. The analysis will be based on theoretical knowledge of the findings about marketing communications and the research carried out by the author. Without the attachments the total size of the thesis is 76 pages, it contains 27 images, 1 table and 1 annex. The data used in the research project are from the year 2009 to the end of the Year 2012. Keywords: Forum Cinemas, marketing communications, advertising, sales promotion, advertising, public relations, personal service.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleMārketinga komunikācijas un to izpēte SIA „Forum Cinemas”.en_US
dc.title.alternativeMarketing communications and research in „Forum Cinemas” Ltd.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию