Darbinieku lojalitāte un tās pilnveidošanas iespējas uzņēmumā SIA "Jānis Roze"
Author
Lukaševiča, Linda
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Putniņa, Maruta
Date
2013Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba nosaukums ir „Darbinieku lojalitāte un tās pilnveidošanas iespējas uzņēmumā SIA „Jānis Roze””. Zinātniskajā darbā autore galvenokārt pievērsusies vienai no personālvadības būtiskākajām problēmām – darbinieku lojalitātes analīzei, kas ir viens no pamata faktoriem jebkura uzņēmuma attīstībai un konkurētspējas nodrošināšanai. Balstoties uz dažādiem informācijas avotiem, bakalaura darbā tiek veikta lojalitātes veidojošo faktoru analīze konkrētajā uzņēmumā.
Pētnieciskais darbs strukturāli veidots četrās pamata nodaļās. Pirmā nodaļa sevī ietver zinātniskās literatūras bāzi un aktualitātes pamatojumu, otrajā daļā tiek analizēts uzņēmums SIA „Jānis Roze”, tā sfēra un situācija. Trešā darba nodaļa ietver autores pētījumu par lojalitātes pakāpi un tās ietekmes faktoriem, veikta darbinieku anketēšana, laika posmā no 2011.-2012.gadam. Pēdējā nodaļa ir darba autores praktiskais darbs lojalitātes izvērtēšanas, uzlabošanas un pilnveidošanas jomā, kā rezultātā veidoti secinājumi un priekšlikumi tūlītējai realizācijai, kā arī ilgtermiņa mērķu uzstādīšanai.
Bakalaura darbā ir 60 lapaspuses, izmantotas 5 tabulas, 17 attēli, kā arī paskaidrojumiem pievienoti 2 pielikumi. Darbā izmantoti 24 informācijas avoti. The title of the academic paper is “The loyalty of personnel and opportunities of improvement in company “Jānis Roze” Ltd.”. In this academic paper the author mainly turns to one of the key problems in personnel management – analysis of employee loyalty which is one of the key factors in development of any company and ensured competitiveness thereof.
The research paper is structurally made in four core sections. The first section comprises the base of academic literature and justification of the topicality thereof; the second section analyzes the company „Jānis Roze” Ltd., its area and situation. The third section of the paper comprises research of the author on the level of loyalty and its influence factors, employee survey is made, in the period from 2011 -2012. The last section is the practical work of the author in the area of improvement and development of loyalty, assessment as the result of which conclusions and proposals are made for immediate implementation and for setting of long-term targets.
The academic paper consists of 60 pages, 5 tables, 17 pictures have been used and two appendices have been used for explanations. 24 sources of information have been used in the paper.