Patērētāju izvēli ietekmējošie faktori, iepērkoties kolektīvās iepirkšanās portālos.
Author
Cīrule, Aiva
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Veselova, Andžela
Date
2013Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma ir „Patērētāju izvēli ietekmējošie faktori, iepērkoties kolektīvās iepirkšanās portālos”.
Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz teorētiskām atziľām, izpētīt patērētāju izvēli ietekmējošos faktorus, iepērkoties kolektīvās iepirkšanās portālos, atklāt nepilnības un sniegt priekšlikumus kolektīvās iepirkšanās portālu darbības pilnveidošanai..
Darbs balstās uz teorētiķu atziľām zinātniskajā literatūrā mārketinga un patērētāju uzvedības jomā un autora veiktu pētījumu par kolektīvās iepirkšanās portālu lietotāju rīcību.
Darbs ir sadalīts 3 nodaļās un 8 apakšnodaļās. Pirmā nodaļa sniedz patērētāju uzvedības skaidrojumus, ietverot pircēju rīcības faktoru kompleksu un pirkšanas lēmuma pieľemšanas procesa izklāstu. Darba otrajā nodaļā tiek pētīts kolektīvās iepirkšanās biznesa modelis, tā pirmsākumi ASV un Latvijā, kolektīvās iepirkšanās portālu attīstība un to piedāvātie produkti. Darba trešā nodaļa ietver autora veiktā pētījuma iegūto datu analīzi un salīdzināšanu. Pētījuma periods ir no 2010. gada augusta līdz 2012. gada decembrim.
Bakalaura darba apjoms ir 67 lappuses, kas ietver 7 tabulas, 30 attēlus, 1 pielikumu un 38 izmantotās literatūras avotus.
Atslēgvārdi: patērētāju uzvedība, patērētāju rīcības faktori, kolektīvās iepirkšanās portāli. The theme of the bachelor‟s thesis is „Factors influencing consumer choice when shopping for group-buying sites”.
The purpose of the bachelor‟s thesis is to explore factors influencing consumer choice when shopping for group-buying sites according to theoretical framework, to describe the shortcomings and to provide proposals in order to improve the group-buying sites performance.
The paper is based on theoretical findings in the literature of marketing and consumer behavior and the author‟s research on consumer choice influencing factors when shopping for group-buying sites.
The paper is divided into 3 chapters and 8 subchapters. The first part of the paper provides explanations of consumer behavior, including consumer behavior factor complex and purchase decision-making process outline. The second chapter explores the collective shopping business model, its origins in the U.S. and Latvia, also collective shopping portal development and products offered. Chapter three includes author's research data analysis and comparison. The study period is from August 2010 to December 2012.
The amount of the bachelor‟s thesis is 67 pages that include 7 tables, 30 images, 1 appendix and 38 literature sources.
Keywords: consumer behavior, factors of consumer behavior, group-buying sites.