SIA "BSMS" vadīšanas sistēmas pilnveide
Author
Pāvelskopa, Gunita
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Vitkovskis, Jānis
Date
2013Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma ir „SIA ”BSMS vadīšanas sistēmas pilnveide”. Darbā ir apskatīta mārketinga aģentūras vadīšanas, organizēšanas funkcijas un plānošanas sistēma.
Darba sākumā autors raksturo uzņēmumu un tā darbības īpatnības.
Otrā darba daļa ir koncentrēta uz uzņēmuma vadības teorētisko apskatu, lai izprastu uzņēmuma plānošanu, kas sevī ietver uzņēmuma organizēšanu, koordinēšanu, motivāciju un kontroli.
Trešā darba daļa ir veltīta organizēšanas nepieciešamībai SIA”BSMS”. Tiek analizēta organizācijas struktūra un tās struktūrvienības, to pilnveidošanas iespējas. Uzņēmuma sastāvā ir 3 struktūrvienības - kas atsevišķi katra atbild par ražošanu, projektiem un informācijas tehnoloģijām.
Ceturtajā daļā tiek aplūkota plānošanas sistēma SIA”BSMS”. Šajā daļā tiek aplūkota uzņēmuma plānošanas galvenie posmi, darbības plānošana, kā arī stratēģiskā plānošana un plānošanas pilnveidošana.
Veicot pētījumu autors ir nonācis pie 10 secinājumiem, ir izvirzījis 11 priekšlikumus uzņēmuma situācijas uzlabošanai. Bakalaura darba apjoms ir 60 lapas un darbā ir iekļautas 9 tabulas un 12 attēli.
Atslēgvārdi: mārketinga aģentūra, reklāma, vadīšana, organizēšana, plānošana, analīze. The bachelor's paper theme is ”BSMS Ltd Management Sistems Improvement”. Of the paper the author talks about the marketing agency management, organizing features and planning systems.
In the beginning of the bachelor' paper the author characterized company and its nature of the activities.
The second part is concentrated on the theoretical review of the company management, it is substantially to conceive company planning, which includes company organizing, coordination, motivation and control.
The third part is dedicated to the substance of the planning function in the Ltd . Also there is analyzed company structure and its departments, and division of the company. The Ltd. is divided into three divisions, the compliance of each individual production, projects and information technology.
The fourth part includes an overlook of the planning system in the Ltd. There are described company main stages of planning, activity planning and also strategic planning.
While part of the study, the author has reached 10 conclusions, and has brought forward 11 suggestions. The amount of bachelor's paper is 60 pages and the paper includes 9 charts and 12 illustrations.
Keywords: Marketing Agency, reclame, management, organizing features, planning, analized.