Veikala „Dīvāni un Dīvāni” reklāmas analīze un pilnveidošanas iespējas.
Author
Alsiņa, Madara
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Šalkovska, Jeļena
Date
2013Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma „Veikala „Dīvāni un Dīvāni” reklāmas analīze un pilnveidošanas iespējas”.
Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz teorijā gūtajām atziņām par reklāmu, izanalizēt veikala „Dīvāni un Dīvāni” reklāmas pasākumus, to stiprās un vājās puses, novērtēt reklāmas komunikatīvo efektivitāti, kā arī izstrādāt priekšlikumus veikala „Dīvāni un Dīvāni” reklāmas pilnveidošanai.
Pirmajā darba daļā tiek apskatīti reklāmas kā mārketinga komunikāciju elementa teorētiskie aspekti – mārketinga komunikāciju sistēma un reklāmas loma tajā, reklāmas veidi un darbības pamatprincipi, izplatīšanas līdzekļi, reklāmas ziņojuma stratēģijas un stili, kā arī reklāmas efektivitātes veidi un vērtēšanas metodes.
Otrajā darba daļā aprakstītas veikala „Dīvāni un Dīvāni” reklāmas kampaņas priekšrocības un trūkumi, ietverot veikala darbības raksturojumu, produktu pieprasījuma un piedāvājuma analīzi, konkurences vides analīzi, kā arī „Dīvāni un Dīvāni” reklāmas SVID analīzi.
Savukārt, bakalaura darba trešajā daļā apkopoti autores veiktā pētījuma rezultāti un sniegts ieskats reklāmas pilnveidošanas virzienos.
Bakalaura darba beigās izstrādāti secinājumi un priekšlikumi veikala „Dīvāni un Dīvāni” reklāmas attīstībai.
Pētījuma periods – no 2007. gada līdz 2012. gadam. Darba apjoms ir 81 lpp., tajā ir 28 attēli, 2 tabulas un 4 pielikumi. Izmantotās literatūras sarakstā ir 37 avoti.
Atslēgvārdi: reklāma, reklāmas komunikatīvā efektivitāte, mārketinga komunikācijas, Dīvāni un Dīvāni. The topic of the bachelor thesis: Advertising Strategy Analysis and Improvement Possibilities. The case of Dīvāni un Dīvāni.
The aim of the bachelor thesis is to evaluate “Dīvāni un Dīvāni” advertising practices’ strengths and weaknesses based on theoretical knowledge gained. As well as search for ways and methods how to eliminate already existing deficiencies and propose possible suggestions how to increase overall efficiency of advertising practices.
The first part of the thesis consists of theoretical background of advertising as part of marketing mix, types of advertising, basic principles and sources of advertising, advertising strategies and styles as well as efficiency measures of advertising.
Pros and cons of advertising strategies applied by the company are examined in the second part of the thesis. This part also includes overall description of the company, supply and demand analysis of the products provided and competition and SWOT analysis of the chosen company.
Third part summarizes empirical evidence findings by the author and proposes possible suggestions for improvement.
The final part of the thesis consists of the main findings and suggestions for “Dīvāni un Dīvāni” advertising strategy improvements.
Research was conducted within the period from 2007 till 2012. Thesis consists of 81 pages, 28 illustrations, 2 tables and 4 appendixes. Works cited includes 37 sources.
Keywords: advertising, advertising effectiveness, marketing communications, Dīvāni un Dīvāni.