• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Mārketinga stratēģijas novērtējums nekustamo īpašumu apsaimniekošanas uzņēmumā SIA "Labo Namu Aģentūra"

Thumbnail
View/Open
303-23074-Ozola_Evita_EO08058.pdf (1.279Mb)
Author
Ozola, Evita
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Niedrītis, Jānis Ēriks
Date
2013
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalaura darba tēma ir „Mārketinga stratēģijas novērtējums nekustamo īpašumu apsaimniekošanas uzņēmumā SIA „Labo Namu Aģentūra”. Darba mērķis ir novērtēt jau esošo mārketinga stratēģiju un izstrādāt priekšlikumus tās īstenošanas uzlabošanai. Iegūtais mārketinga stratēģijas novērtējums sniedz priekšstatu, ka izmantotajai mārketinga stratēģijai nav noteiktas formas un tādējādi tā nenes uzņēmumam vēlamo rezultātu. Iegūtie pētījuma rezultāti sniedz informāciju par klientu apmierinātību ar SIA „Labo Namu Aģentūra” piedāvājumu un apkalpošanas kvalitāti, stratēģiju. Pēc iegūtajiem rezultātiem tika izstrādāti priekšlikumi tālākajai rīcībai, proti, kā labāk īstenot uzņēmuma stratēģiju. Bakalaura darba struktūru veido anotācijas latviešu un angļu valodā, ievads, trīs nodaļas ar apakšnodaļām, secinājumi un priekšlikumi par aplūkojamo tēmu, pielikumi un literatūras un avotu saraksts. Bakalaura darba apjoms ir 84 lapas un 5 pielikumi. Tas satur 13 tabulas, 13 attēlus un 54 literatūras avotus. Izmantotie atslēgvārdi: klients, mārketings, stratēģija, vadīšana, konkurence, tirgus.
 
The theme of bachelor’s work is „The estimation of the strategy of marketing in the Real Estate organization „Labo Namu Agentura„ Ltd”. The aim of this work is to estimate existing strategy of marketing and to develope suggestions for its implementation and improvement. The acquired estimation of the strategy of marketing gives an information that the existing strategy of marketing does not have determined form and therefore this strategy does not give desirable results. The acquired findings gives an information for customers contentment about the offer and quality of service, and strategy of the Real Estate organization „Labo Namu Agentura„ Ltd. After the acquired results, authoress developed suggestions for further proceeding, namely, how better implement the strategy of the organization. Annotations in latvian and english, prefase, three chapters with subdivisions, inference and suggestions about the theme of bachelor’s work , additions and list of literature and its sources builds up the structure of bachelor’s work. The amount of bachelor’s work are 84 pages and 5 additions. It contains 13 charts, 13 pictures and 54 sources of literature. The used key words: client, marketing, strategy, management, competition, market.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14144
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV