Mārketinga stratēģijas novērtējums nekustamo īpašumu apsaimniekošanas uzņēmumā SIA "Labo Namu Aģentūra"
Author
Ozola, Evita
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Niedrītis, Jānis Ēriks
Date
2013Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma ir „Mārketinga stratēģijas novērtējums nekustamo īpašumu apsaimniekošanas uzņēmumā SIA „Labo Namu Aģentūra”.
Darba mērķis ir novērtēt jau esošo mārketinga stratēģiju un izstrādāt priekšlikumus tās īstenošanas uzlabošanai.
Iegūtais mārketinga stratēģijas novērtējums sniedz priekšstatu, ka izmantotajai mārketinga stratēģijai nav noteiktas formas un tādējādi tā nenes uzņēmumam vēlamo rezultātu.
Iegūtie pētījuma rezultāti sniedz informāciju par klientu apmierinātību ar SIA „Labo Namu Aģentūra” piedāvājumu un apkalpošanas kvalitāti, stratēģiju.
Pēc iegūtajiem rezultātiem tika izstrādāti priekšlikumi tālākajai rīcībai, proti, kā labāk īstenot uzņēmuma stratēģiju.
Bakalaura darba struktūru veido anotācijas latviešu un angļu valodā, ievads, trīs nodaļas ar apakšnodaļām, secinājumi un priekšlikumi par aplūkojamo tēmu, pielikumi un literatūras un avotu saraksts.
Bakalaura darba apjoms ir 84 lapas un 5 pielikumi. Tas satur 13 tabulas, 13 attēlus un 54 literatūras avotus.
Izmantotie atslēgvārdi: klients, mārketings, stratēģija, vadīšana, konkurence, tirgus. The theme of bachelor’s work is „The estimation of the strategy of marketing in the Real Estate organization „Labo Namu Agentura„ Ltd”.
The aim of this work is to estimate existing strategy of marketing and to develope suggestions for its implementation and improvement.
The acquired estimation of the strategy of marketing gives an information that the existing strategy of marketing does not have determined form and therefore this strategy does not give desirable results.
The acquired findings gives an information for customers contentment about the offer and quality of service, and strategy of the Real Estate organization „Labo Namu Agentura„ Ltd.
After the acquired results, authoress developed suggestions for further proceeding, namely, how better implement the strategy of the organization.
Annotations in latvian and english, prefase, three chapters with subdivisions, inference and suggestions about the theme of bachelor’s work , additions and list of literature and its sources builds up the structure of bachelor’s work.
The amount of bachelor’s work are 84 pages and 5 additions. It contains 13 charts, 13 pictures and 54 sources of literature.
The used key words: client, marketing, strategy, management, competition, market.