Show simple item record

dc.contributor.advisorVeselova, Andželaen_US
dc.contributor.authorBork-Ržečicka, Antraen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:58:05Z
dc.date.available2015-03-23T13:58:05Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other23104en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14150
dc.description.abstractAntra Bork-Ržečicka. Poligrāfijas uzņēmuma SIA”Rene Pluss "kā lietišķā tirgus dalībnieka pārdošanas organizēšanas pilnveidošanas iespējas. Bakalaura darbā tiek atspoguļota poligrāfijas nozares uzņēmuma SIA „Rene pluss”darbība.Bakalaura darba mērķis pamatojoties uz teorētiskām atziņām,izpētīt poligrāfijas uzņēmuma „Rene pluss” kā lietišķā tirgus dalībnieka pārdošanas organizēšanas pilnveidošanas iespējas,atklāt nepilnības un sniegt priekšlikumus to novēršanai Darbs sastāv no 3 nodaļām .Pirmajā tiek raksturots lietišķais tirgus,tā atšķirības no patēriņa tirgus.Otrajā tiek pētīta poligrāfijas nozare.Trešajā -analizē autores veiktā pārdošanas procesa audita rezultātus pētāmajā uzņēmumā SIA„Rene Darbs sastāv no 80 lpp.,tajā ir 29 attēli, 13 tabulas, 3 pielikumi. Atslēgvārdi.lietišķais tirgus ,poligrāfijas nozare,pārdošanas process,sistēma.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titlePoligrāfijas uzņēmuma SIA „Rene Pluss” kā lietišķā tirgus dalībnieka pārdošanas organizēšanas pilnveidošanas iespējas.en_US
dc.title.alternativePrinting company ltd. „Rene Pluss” as business market participant the improvement opportunities of sales organizing.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record