Pircēju rīcību ietekmējošo faktoru analīze Latvijas apavu tirgū.
Author
Novikova, Marina
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Šalkovska, Jeļena
Date
2013Metadata
Show full item recordAbstract
Marina Novikova. Bakalaura darbs „Pircēju rīcību ietekmējošo faktoru analīze Latvijas apavu tirgū”.
Bakalaura darba mērķisir, pamatojoties uz pircēju rīcības teorētiskajiemaspektiem, uzņēmumu “Centrofashion Retail Shoes (Latvia)” un “Eiropas apavi” iekšējāsinformācijas analīzi un autores veikto aptauju, izanalizēt pircēju rīcību ietekmējošos faktorus, kā arī izstrādāt priekšlikumus SIA “Centrofashion Retail Shoes (Latvia)” un “Eiropas apavi” mārketinga darbības pilnveidošanai.
Pirmajā nodaļā, autore izskatīja, pircēju rīcību ietekmējošos faktorus, pamatojoties uz literatūras avotiem. Otrajā nodaļā, autore analizēs SIA „Eiropas apavi” un SIA „Centrofashion Retail Shoes (Latvia)” darbību Latvijas apavu tirgū un faktoru ietekmi uz pircējiem, kā arī izanalizēs uzņēmuma pielietotās mārketinga aktivitātes. Pēc tam, autore, izmantojot aptaujas palīdzību, noskaidroja ekonomisko, sociālo, kultūras, personisko, psiholoģisko un laika faktoru ietekmi uzSIA „Eiropas apavi” un SIA „Centrofashion Retail Shoes (Latvia)” pircējiem.
Bakalaura darbs sastāv no72 lapaspusēm, tajā ir 14 attēli, 6 tabulas un 1 pielikums.
Atslēgvārdi: pircēju rīcība, apavu tirgus, konkurenti,mārketinga aktivitātes, „Eiropas apavi”, „Centrofashion Retail Shoes (Latvia)”. Marina Novikova. The Bachelor Paper “The analysis of behavior influencing factors of Latvian footwear market”.
Bachelor Paper is based on the theoretical aspects of consumer behavior, companies “Centrofashion Retail Shoes (Latvia)" and " Eiropas apavi" of internal information and the author's analysis of the survey, analyze the factors that influence consumer behavior, and make proposals "Centrofashion Retail shoes (Latvia) Ltd" and "Eiropas apavi Ltd" of marketing activity development.
In the first chapter, the author examined the factors influencing consumer behavior, based on the literature. In the second chapter, the author will analyze the company "Eiropas apavi" and "Centrofashion Retail Shoes (Latvia)" entered the Latvian footwear market and factors impact on consumers, as well as analyzing the company applied marketing. Then, the author conducted survey, thathelp identified the economic, social, cultural, personal, psychological, and time factors on the company "Eiropas apavi" and "Centrofashion Retail Shoes (Latvia)”customers.
The Bachelor Paper contains: pages 72, pictures 14, tables 6 and 1 appendixe.
Keywords: consumer behavior, footwear market, competitors, marketing activities, "Eiropas apavi", "Centrofashion Retail Shoes (Latvia)".