Uzņēmuma „Postcard.lv” jauna produkta ieviešana tirgū.
Author
Liepiņa, Santa
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Veselova, Andžela
Date
2013Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba „Uzņēmuma „Postcard.lv” jauna produkta ieviešana tirgū” mērķis pamatojoties uz jauna produkta izstrādes teorētiskajām atziņām, „Postcard.lv” esošo un potenciālo klientu aptaujas rezultātiem ,izpētīt jaunā produkta veidošanas procesu uzņēmumā, atklāt nepilnības un sniegt priekšlikumus tā uzlabošanai.
Pirmajā nodaļā ir aprakstīts jauna produkta ieviešanas procesa teorija. Otrajā – aprakstīts uzņēmuma „Postcard.lv” dāvanu karšu ieviešanas process un analizēti uzņēmuma finanšu dati. Trešajā nodaļā ir apkopoti un analizēti aptaujas anketas rezultāti.
Bakalaura darba apjoms ir 64 lapas un tas sastāv no 3 nodaļām, 22 attēliem, 8 tabulām un 2 pielikumiem. Darba izstrādei izmantoti 31 literatūras avoti.
Bakalaura darbā izvirzītā hipotēze ir: uzņēmuma „Postcard.lv” jauna produkta ieviešana varētu būtiski uzlabot kopējos uzņēmuma finanšu rādītājus.
Atslēgvārdi: uzņēmējdarbība, konkurence, jauns produkts, dāvanu karte, „Postcard.lv”. The aim of Bachelor`s paper “Company „Postcard.lv” new product introduction in the market” is to research the new product development process, identify flaws and raise suggestions for its improvement based on the theoretical knowledge of the new product development and existing and potential customer survey results of the company „Postcards.lv”.
The first chapter describes the theory of new product introduction process. Second - describes the company "Postcard.lv" gift card introduction process and are analyzed the company's financial data. In the third chapter is summarized and analyzed the questionnaire results.
The volume of Bachelor`s paper is 64 pages and it includes 3 chapters, 22 images, 8tables and 2 appendices. There have been 31 bibliography used.
The hypothesis of Bachelor`s paper is: the new product introduction in company “Postcard.lv”could significantly enhanced overall financial performance of the company.
Keywords:business, competition, new product, gift card,