SIA „Bite Latvija” mārketinga komunikāciju analīze.
Autor
Rudzinkovs, Eduards
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Šalkovska, Jeļena
Datum
2013Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Mūsdienu pieaugošas konkurences apstākļos ir būtiski komunicēt ar patērētājiem, lai varētu ne vien piesaistīt jaunus klientus, bet arī noturēt esošos. Bakalaura darbā tiek izpētīta un analizēta mārketinga komunikāciju izmantošana SIA „Bite Latvija”, tiek novērtēta mārketinga komunikāciju komunikatīvā efektivitāte esošo klientu vidū un sniegti priekšlikumi mārketinga komunikāciju pilnveidošanai. Bakalaura darbs sastāv no trim nodaļām. Pirmā nodaļa ir mārketinga komunikāciju teorētiskie aspekti. Otrā nodaļa ir SIA „Bite Latvija” mārketinga komunikāciju analīze salīdzinājumā ar konkurentiem. Trešā nodaļa ir SIA „Bite Latvija” mārketinga komunikāciju komunikatīvās efektivitātes novērtējums ar anketēšanas palīdzību, kurā tiek sniegti priekšlikumi mārketinga komunikāciju pilnveidošanai.
Bakalaura darba apjoms ir 73.lpp. Tajā ir 20 attēli,4 tabulas un 1 pielikums. In the contemporary world of growing competition it is important to communicate with consumers in order to attract new clients and keep the old ones. Bachelor’s thesis investigates and analyzes the use of marketing communications in SIA „Bite Latvija”, it evaluates marketing communication effectiveness among clients and provides suggestions for marketing communication improvement. Bachelor’s thesis consists of three chapters. The first chapter deals with theoretical aspects of marketing communications. The second chapter deals with the analysis of SIA „Bite Latvija” marketing communications in comparison with competitors. The third chapter deals with the analysis of SIA „Bite Latvija” marketing communication effectiveness with the help of a questionnaire, providing suggestions for marketing communications improvement. The paper consists of 73 pages. It has 20 pictures, 4 tables and 1 attachment.