Darbinieku motivācijas pilnveidošanas iespējas uzņēmumā SIA Transcom World Wide Latvia
Author
Kemze, Gunita
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Putniņš, Andris
Date
2013Metadata
Show full item recordAbstract
Darba mērķis ir pamatojoties uz motivācijas teorētiskajām nostādnēm un zvanu centra SIA Transcom World Wide Latvia darbinieku motivācijas faktoru izpēti pilnveidot darbinieku motivāciju.
Izvirzīto mērķu sasniegšanai, tika izpētīta literatūra par darbinieku motivāciju, veikta darbinieku aptauja un izpētīti darba apstākļi.
Darbs sastāv no trīs daļām, pirmajā ir apskatītas motivācijas teorijas, otrajā daļā ir plašāk izpētīta organizācija, tās darbinieki un motivāciju veicinoši faktori. Trešajā daļā ir noskaidrotas darbinieku motivācijas stiprās un vājās puses.
Nobeigumā ir izdarīti secinājumi un izstrādāti priekšlikumi motivācijas pilnveidošanai.
Darbs sastāv no 68 lpp, kurā ir iekļautas 7 tabulas un 26 attēli. Darbam ir divi pielikumi: anketa, kura tika dota SIA Transcom darbiniekiem un darba vērtēšanas kritēriji.
Atslēgas vārdi: motivācija, vajadzības, darbinieku apmierinātība. The goal for thesis are to study the theoretical aspects of employee motivation, get to know call center Ltd. Transcom World Wide Latvia employee motivational factors and improve their motivation.
To achieve the goals the author studied literature of employee motivation, made employee survey in Ltd. Transcom World Wide Latvia to get to know their main motivational factors.
Thesis consists of three parts, first one is about motivation theory, second part is about organization, and third part is about employee motivational factors.
At the end of thesis there are conclusions and proposals made to improve motivation system.
Thesis consists of 68 pages, which include 7 tables and 26 figures. It has two attachments: a questionnaire, which was given to Ltd. Transcom employees and evaluation system.
Key words: motivation, needs, employee satisfaction.