• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Mārketinga komunikāciju pilnveidošanas iespējas SIA "Dezinfektors-1".

Thumbnail
View/Open
303-23834-Jansone_Dace_DJ09046.pdf (2.244Mb)
Author
Jansone, Dace
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Veselova, Andžela
Date
2013
Metadata
Show full item record
Abstract
SIA „Dezinfektors-1” pieredze mārketinga komunikācijās ir ļoti neliela, taču veiksmīgai darbības turpināšanai nepieciešama esošo komunikāciju pilnveidošana un jaunu komunikāciju veidu apgūšana. Šī darba mērķis ir, pamatojoties uz teorētiskām atziņām par mārketinga komunikācijām, pētāmā uzņēmuma SIA „Dezinfektors-1” konkurentu pieredzi un potenciālo klientu aptauju, novērtēt esošās mārketinga komunikācijas SIA „Dezinfektors-1”, atklāt nepilnības un sniegt priekšlikumus to pilnveidošanai. Darba apjoms ir 77 lpp., tajā iekļautas 4 tabulas un 28 attēli, darbam pievienoti 7 pielikumi. Darbu varētu izmantot citu deratizācijas, dezinsekcijas pakalpojumu sniedzēju mārketinga komunikāciju analīzē. Atslēgvārdi: mārketinga komunikācijas, komunikāciju veidi, komunikāciju līdzekļi, SIA „Dezinfektors-1”, kaitēkļu iznīcināšana, deratizācija, dezinsekcija
 
Experience of „Dezinfektors-1” Ltd. in marketing communications is very small, but improvement of existing communications and acquirement of new types of communications is needed to continue business successfully. The purpose of this paper is to evaluate existing marketing communications in „Dezinfektors-1” Ltd., find out weaknesses and make suggestions for improving them, based on theoretical statements, experience of the company’s competitors and survey of potential customers. The paper consists of 77 p., it has 4 tables and 28 illustrations, there are 7 attachments added. The paper could be used for analyzing marketing communications of other pest control service providers. Key words: marketing communications, types of communication, instruments of communication, „Dezinfektors-1” Ltd., pest control, deratisation, disinsection
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14181
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV