Show simple item record

dc.contributor.advisorŠalkovska, Jeļenaen_US
dc.contributor.authorPasečņiks, Denissen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:58:09Z
dc.date.available2015-03-23T13:58:09Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other23840en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14182
dc.description.abstractBakalaura darba mērķis ir izpētīt un novērtēt planšetdatoru esošo un potenciālo pircēju rīcības īpatnības pirkšanas lēmuma pieņemšanā, pamatojoties uz teorētiskajām atziņām par pircēju rīcību patēriņa tirgū, aptaujas rezultātiem un izstrādātajiem pirkšanas lēmuma pieņemšanas procesa modeļiem. Iegūtie rezultāti liecina par to, ka gan esošo, gan potenciālo pircēju pirkšanas lēmuma pieņemšanas procesa modeļi ir līdzīgi, bet vīriešu un sieviešu viedokļi saistībā ar planšetdatora pirkšanu ievērojami atšķiras. Bakalaura darba apjoms ir 115 lapaspuses, tajā ir iekļautas 24 tabulas, 35 attēli un 12 pielikumi. Atslēgvārdi: pircēju rīcība, pircēju rīcības modelis, pirkšanas lēmuma pieņemšanas process, planšetdators, planšetdatoru tirgus, planšetdatoru tirgus galvenie rādītāji.en_US
dc.description.abstractThe aim of this bachelor thesis is to explore and evaluate both existing and potential buyer’s aspects of the process of purchase decision making in tablet computer market on the basis of theoretical knowledge about consumer behavior, survey results and developed models of consumer behavior in the tablet computer market. The obtained results show that both existing and potential buyer’s developed models of the process of purchase decision making are similar, but men and women viewpoints about the same process are significantly different. The bachelor thesis consists of 115 pages. There are 24 tables, 35 pictures and 12 appendices included in this bachelor thesis. Keywords: consumer behavior, model of consumer behavior, process of purchase decision making, tablet computer, tablet computer market, tablet computer market statistics.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titlePirkšanas lēmuma pieņemšanas process planšetdatoru tirgū.en_US
dc.title.alternativeProcess of purchase decision making in tablet computer market.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record