Starptautiska uzņēmuma SIA "Peri" mārketinga komunikāciju analīze
Author
Kalme, Līga
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Blumfelde-Rutka, Kristīne
Date
2013Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma ir „Starptautiska uzņēmuma SIA „PERI” mārketinga komunikāciju analīze”.
Sīkāk bakalaura darbā tiek apskatīts mārketinga komunikācijas jēdziens un kā tas tiek pielietos SIA „PERI” darbībā.
Tēmas izpētes gaitā tika veikta latviešu un ārzemju literatūras un interneta resursu pētīšana, statistikas datu apstrāde. Kā galvenie informācijas avoti tika izmantota literatūra latviešu, krievu un angļu valodā.
Bakalaura darbs sastāv no trīs nodaļām, kurās ir iekļautas apakšnodaļas. Darba izpētes rezultātā tiek izmantotas tabulas un grafiskie materiāli. Darba apjoms ir 59. lappuses.
Darba izvirzītais mērķis ir noskaidrot cik efektīgas ir SIA „PERI” komunikācijas aktivitātes. Subject of this Bachelor thesis is „International company Ltd "PERI" marketing communications analysis ”. In more detail Bachelor's work marketing communication concept and how it will apply in Ltd "PERI" action.
Process of research comprised a review of Latvian and foreign literature and internet research, processing of statistical of data. As a main source of information was used literature in Latvian, Russian and English. Thesis consists of three chapters that include subdivisions. Research results in use of tables and graphic material. Volume of work is 59 pages.
Work objective is to find out how effective is Ltd "PERI" communication activities.