"Carlsberg group" produktu virzīšana starptautiskajā tirgū
Author
Mozmačs, Oskars
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Muravska, Tatjana
Date
2013Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darbs izstrādāts par tēmu „Carlsberg group produktu virzīšana starptautiskajā tirgū”.
Tā mērķis ir gūt ne tikai teorētiskas atziņas, bet arī praktiski izvērtēt produkta virzīšanas metodes kompānijā Carlsberg group un to efektivitāti tirgū.
Izvirzītā mērķa īstenošanai veikti sekojoši uzdevumi:
Izpētīti produkta virzīšanas teorētiskie aspekti un to īpatnības starptautiskajā tirgū.Kompānijas marketinga stratēģijas un tirgus vides izpēte.
Veikta aptauja.Pamatojoties uz iegūtajiem materiāliem, veikti secinājumi par mārketinga komunikācijas stratēģijas efektivitāti un iespējamajiem uzlabojumiem.
Darba teorētiskajā daļā sniegts ieskats par mārketinga komunikāciju kompleksa elementiem un par produkta virzīšanu starptautiskajā tirgū. Darba praktiskajā daļā tika raksturota kompānija Carlsberg group.Darba gaitā tika izpētīta un aprakstīta uzņēmuma mārketinga komunikācijas stratēģija produkta virzīšanai tirgū, ka arī, balstoties uz kompānijas klientu aptaujas rezultātiem, izstrādāti.... Bachelor’s work topic is "Carlsberg group product promotion in the international market."
It aims to provide not only theoretical knowledge but also practical methods to assess product promotion in the company Carlsberg group and their effectiveness in the market.
Bachelor’s work tasks are:
•Research theoretical aspects of product promotion and the characteristics of the international market.
•Show Company's marketing strategy and market research environment.
•Carry out survey
•Based on the materials, make conclusions about the effectiveness of marketing communication strategies and possible improvements.
Theoretical section provides an insight into the marketing communication elements and product promotion in the international market.
The practical part describes company Carlsberg group. In the course of this work, company's marketing communication strategy for the product promotion is described, as well as based on the company's customer survey, developed proposals for more....