Show simple item record

dc.contributor.advisorOzoliņa, Lailaen_US
dc.contributor.authorLipe, Kristapsen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:58:11Z
dc.date.available2015-03-23T13:58:11Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other24303en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14206
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir „SIA „Rūjienas saldējums” produkcijas virzīšana ASV tirgū”. Bakalaura darba mērķis ir izpētīt ASV saldējuma tirgu un konkurences situāciju tajā. Bakalaura darbs sastāv no četrām nodaļām. Darba teorētiskajā daļā tiek aplūkoti produktu virzīšanas teorētiskie aspekti. Darba autors ir iepazinies ar dažādiem produktu virzīšanas veidiem,lai šīs zināšanas izmantotu,izstrādājot „Rūjienas saldējums” produkcijas virzīšanas pasākumus. Darba otrajā daļā ir dots īss uzņēmuma raksturojums, kā arī identificētas tā stiprās un vājās puses. Darba trešā daļa ir veltīta ASV tirgus apskatei, lai uzņēmumam būtu vieglāk realizēt izvēlēto stratēģiju. Ceturtajā nodaļā darba autors ir izstrādājis uzņēmuma produkcijas virzīšanas pasākumus ASV tirgū. Darba noslēgumā ir izdarīti secinājumi par darbā aplūkotajām problēmām un izstrādāti priekšlikumi „Rūjienas saldējums” produkcijas efektīvākai virzīšanai ASV tirgū.en_US
dc.description.abstractBachelor's thesis: "SIA "Rūjienas saldējums" product promotion in the U.S. market." Bachelor thesis is to explore the U.S. ice cream market and the competitive market. Thesis consists of four chapters. Theoretical part deals with theoretical aspects of product promotion. The author is familiar with the different types of product promotion to translate this knowledge into the development of "Rūjienas saldējums" product promotion activities. Second part provides a brief description of the company, as well as identifies its strengths and weaknesses. Third part is dedicated to the U.S. market for viewing for a company to make it easier to implement the chosen strategy. In the fourth chapter, the author has developed the company product promotion activities in the U.S. market. In the final phase has been learned from the work of the issues covered and developed proposals "Rūjienas saldējums" production more efficient propulsion in the U.S. market.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleSIA "Rūjienas saldējums" produkcijas virzīšana ASV tirgūen_US
dc.title.alternativeSIA "Rūjienas saldējums" Product Promotion in the U.S.Marketen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record