Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorDanovičs, Vadimsen_US
dc.contributor.authorBērziņš, Jurisen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:58:12Z
dc.date.available2015-03-23T13:58:12Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other24442en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14213
dc.description.abstractBakalaura darba „Reklāmas izmantošana bankas komunikācijas veidošanā ar patērētāju” mērķis ir izpētīt AS „SEB banka” reklāmas kampaņu efektivitāti un izstrādāt reklāmas pilnveidošanas plānu, lai veicinātu uzņēmuma komunikāciju ar patērētāju. Bakalaura darba apjoms ir 76 lapaspuses, tajā ievietotas 11 tabulas, 15 attēli, kā arī pievienots 1 pielikums. Izmantotās literatūras sarakstā ietvertas 45 publikācijas.en_US
dc.description.abstractBachelors thesis “The use of advertisement by bank for development of communication with consumers” purpose is to investigate the SEB Bank campaign effectiveness and suggest optimization to promote the companys communication with the consumer. Bachelors workload is 76 pages, 11 tables into it, 15 images, as well as attached Annex 1. The references included 45 publications.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleReklāmas izmantošana bankas komunikācijas veidošanā ar patērētāju.en_US
dc.title.alternativeThe use of advertisement by bank for development of communication with consumers.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige