Show simple item record

dc.contributor.advisorPraude, Valērijsen_US
dc.contributor.authorRazina, Jekaterīnaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:58:12Z
dc.date.available2015-03-23T13:58:12Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other24462en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14215
dc.description.abstractDarbā tiek analizētas piena pārstrādes nozares situācija un uzņēmuma AS „Krāslavas piens” produktu eksporta iespējas. Pētījumā noskaidrojās, ka Latvijas piena produkti ir pieprasīti ārzemēs, patērētāji vērtē to kvalitāti kā izcilu. Tika prognozēts, ka eksporta apjomi palielināsies, līdz ar to piena pārstrādes uzņēmumiem jāveic mārketinga komunikācijas, akcentējot produktu kvalitātes faktoru. Pētījuma mērķis ir izpētīt Latvijas piena pārstrādes nozares produktu eksporta dinamiku un uzņēmuma AS „Krāslavas piens” produktu eksporta iespējas. Darbs sastāv no anotācijas, ievada, trim nodaļām, secinājumiem un priekšlikumiem, literatūras un avotu saraksta. Darba kopējais apjoms, neskaitot pielikumus ir 90 lapaspuses. Darbā iekļautas 16 tabulas, 21 attēls, 14 pielikumi. Literatūras un avotu sarakstā ir iekļautas 116 literatūras vienības. Atslēgvārdi: piena pārstrādes nozare, eksporta attīstība, piena produktu pozicionēšana, mārketinga komunikācijas, ekspertīze, prognoze.en_US
dc.description.abstractThe situation in the milk processing industry and the company AS „Krāslavas piens” export opportunities are analyzed in the bachelor study. The study revealed that Latvian dairy products are requested abroad, consumers evaluate their quality as outstanding. Prediction was made that exports will increase, so milk processing companies should organize marketing communication, emphasizing product quality elements. The aim of the study is to explore Latvian milk processing industry’s export dynamics and company’s AS „Krāslavas piens” product export opportunities. The work consists of annotation, introduction, three chapters, conclusions and recommendations, bibliography. The total amount of study is 90 pages excluding annexes. The study contains 16 tables, 21 figures, 14 annexes. Bibliography includes 116 references. Keywords: milk processing industry, export development, dairy product positioning, marketing communications, expertise, forecast.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleAS „Krāslavas piens” produktu eksporta iespēju pētīšana.en_US
dc.title.alternativeResearch of products export opportunities for the company AS „Krāslavas piens”.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record