Show simple item record

dc.contributor.advisorVeselova, Andželaen_US
dc.contributor.authorLiepiņa, Lāsmaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:58:13Z
dc.date.available2015-03-23T13:58:13Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other24586en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14218
dc.description.abstractBakalaura darba autore Lāsma Liepiņa. Bakalaura darba nosaukums: ”Tirgus un sociālo pētījumu aģentūru konkurences vides analīze.” Bakalaura darbā tās autore analizē SIA „TNS Latvia” un tās konkurentu piedāvātos pakalpojumus un konkurences vidi. Bakalaura darba mērķis ir pamatojoties uz konkurences vides teorētiskajām atziņām, iedzīvotāju aptaujas un eksperta intervijas rezultātiem, izpētīt konkurences vidi tirgus un sociālo pētījumu aģentūru jomā, atklāt nepilnības un sniegt priekšlikumus konkurences vides uzlabošanai. Par pētījumu objektu darba autore izvēlējusies SIA „TNS Latvia” un šī uzņēmuma konkurences vides izpētes ietvaros autore bakalaura darbā sniegs tuvāko konkurentu salīdzinājumu. Pirmajā bakalaura darba nodaļā tiek pētīti pakalpojuma un konkurences teorētiskie aspekti. Otrajā nodaļā- mārketinga pētījuma veidi un to metodes. Trešajā nodaļā- tiek apskatīta SIA „TNS Latvia” darbība, sniegtie pakalpojumi un novērtēti 2 lielākie konkurenti- SKDS, GfK. Ceturtajā nodaļā darba autore analizē SIA „TNS Latvia” respondentu anketas aptauju un intervijas atbildes. Pētīšanas periods no 2008. līdz 2013.gadam maijam. Bakalaura darbs sastāv no 75 lappusēm; ieskaitot: 21 attēlus, 11 tabulas un divus pielikumus. Atslēgvārdi: pakalpojums, konkurence, tirgus un sociālie pētījumi.en_US
dc.description.abstractAuthor Lāsma Liepiņa. Bachelor work name „Marketing and socialization agency research competition environment analysis.” Bachelor's author analyzes company SIA „TNS Latvia” work and competitors of the services, offered and competitive environment. Bachelor's the objective of the work is theoretical knowledge on the basis of the competitive environment, population survey and the results of expert interviews, to explore the competitive environment of the market and social research agency in the field to detect shortcomings and to make proposals for improving the competitive environment. On a subject chosen work author SIA „TNS Latvia” and that company's competition within the framework of environmental research author bachelor's work will provide a comparison of the nearest competitor. Bachelor's work in service and the first chapter is theoretical aspects of the competition. The second chapter is about marketing types of study and their methods. Third chapter is viewed SIA „TNS Latvia” operation; services provided and evaluated 2 major competitors- SKDS, GfK. Chapter four working author analyses SIA „TNS Latvia” respondents’ survey and interviews answers. Research period: from 2008 to 2013 may. Bachelor's work consists of 75 pages; including: 21 images, 11 tables and two attachments. Bachelor's the keywords: service, competition, the market and social studies.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleTirgus un sociālo pētījumu aģentūru konkurences vides analīze.en_US
dc.title.alternativeMarketing and socialization agency research competition environment analysis.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record