Show simple item record

dc.contributor.advisorBaumane-Vītoliņa, Ilonaen_US
dc.contributor.authorNovikova, Daceen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:58:13Z
dc.date.available2015-03-23T13:58:13Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other24597en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14219
dc.description.abstractDarba mērķis ir izpētīt Latvijas tūrisma nozares izpratni par tūrisma klasteru veidošanos, izvērtējot būtiskākos darbības akcentus, uz ko koncentrējas, kā arī izvērtēt izveidoto klasteru stiprās un vājās puses un izstrādāt priekšlikumus par to, ar kādām aktivitātēm būtu iespējams uzlabot pašreizējo situāciju tūrisma klasteru izveidē, salīdzinot to ar tūrisma klasteru vadību Valensijas reģionā, Spānijā. Bakalaura darbs sastāv no trijām nodaļām - teorijas, analīzes un praktiskās daļas. Praktiskajā daļā tiek veikta esošo tūrisma klasteru izpēte Latvijā, pamatojoties uz veiktajām ekspertu intervijām, kopumā veicot 10 intervijas Latvijā un 2 Valensijas reģionā, noteiktas izveidoto tūrisma klasteru stiprās un vājās puses, kā arī veikta salīdzināšana. Atslēgas vārdi: tūrisma jēdziens, tūrisma klasteris, Starptautiskais tūrisms Latvijā, Tūrisma klasteri Latvijā, Starptautiskais tūrisms Spānijā, tūrisma klasteri Valensijas reģionā, SVID analīze.en_US
dc.description.abstractThe purpose of the paper is to explore understanding of clustering in the tourism industry of Latvia, finding the most important accents on what they are focusing as well as to evaluate the strengths and weaknesses of established clusters and develop proposals for improving the current situation in tourism clustering in Latvia by comparing it to tourism clustering in Community of Valencia, Spain. The paper is based on three main parts-theory, analyzis and practical part. In the practical part of the project is carried out inside work in established tourism clusters both in Latvia and Community of Valencia, Spain, expert interview, in total 10 interviews from Latvia and 2 from Valencia, on which was carried out meaning of tourism clusters from the point of view of tourism experts. Key words: definition of the tourism, tourism cluster, international tourism in Latvia, tourism clusters in Latvia, international tourism in Spain, tourism cluster of Community of Valencia, SWOT analysis.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleKlasteri kā starptautiskā tūrisma veicināšanas metodeen_US
dc.title.alternativeClustering as a Method of International Tourism Developmenten_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record