Mārketinga funkcija uzņēmumā "Vinotēka" un tās pilnveidošana
Author
Dreimane, Zane
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Niedrīte, Vizma
Date
2013Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba nosaukums ir „Mārketinga funkcija uzņēmumā „Vinotēka” un tās pilnveidošana”. Darba autores mērķis ir noskaidrot kā šobrīd darbojas mārketinga funkcija uzņēmumā un ieteikt kā to uzlabot.
Bakalaura darba teorētiskajā daļā ir apskatīti saimniekošanu ietekmējošie faktori un kādas ir mārketinga satura izmaiņas mūsdienīgā vidē, kā arī mārketinga iekšējās un ārējās vides apraksts.
Bakalaura darba praktiskajā daļā autore ir izpētījusi mārketinga stratēģisko vadīšanu uzņēmumā un sniegusi vērtējumus un ieteikumus, kā arī apskatījusi uzņēmuma „Vinotēka” iekšējo un ārējo vidi, veikusi SVID analīzi un izpētījusi mārketinga mix elementus.
Balstoties uz identificētajām nepilnībām, darba beigās ir autores veidotie secinājumi un izteiktie priekšlikumi. Theme of bachelor thesis is:”Function of marketing in establishment „Vinotēka” and its improvement.” Thesis authoress goal is to find out how marketing function works at this moment and to make recommendations how it can be improved.
In theoretical part of bachelor thesis are discussed factors that affect management and what changes are in marketing content in modern environment. Also discussed is external and internal environment of marketing.
In practical part of bachelors thesis authoress has researched strategic management of marketing in establishment and made assessments and recommendations and also examined „Vinotēka” establishments internal and external environment, made SVID analysis and researched mix elements of marketing.
Based on weaknesses identified thesis concludes with authoress conclusions and suggestions.