dc.contributor.advisor | Šalkovska, Jeļena | en_US |
dc.contributor.author | Dzhafarova, Rena | en_US |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte | en_US |
dc.date.accessioned | 2015-03-23T13:58:13Z | |
dc.date.available | 2015-03-23T13:58:13Z | |
dc.date.issued | 2013 | en_US |
dc.identifier.other | 24675 | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14221 | |
dc.description.abstract | Bakalaura darba tēma ir „SIA „Agats A” mārketinga kompleksa analīze”.
Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz teorijas atziņām par mārketinga kompleksu, veikt SIA „Agats A” mārketinga kompleksa analīzi un to atbilstību mērķauditorijai un tirgus situācijai, kā arī izstrādāt priekšlikumus uzņēmuma mārketinga kompleksa elementu pilnveidošanai.
Darba pirmajā nodaļā ir izpētīta mārketinga kompleksa elementi no teorētiskās puses, otrajā nodaļā ir raksturota SIA Agats A mārketinga kompleksa atbilstība mērķauditorijai un veikts tirgus situācijas izvērtējums, trešajā nodaļā ir veikts pētījums par SIA Agats A mārketinga kompleksa pilnveidošanas iespējām un noteikti mārketinga kompleksa pilnveidošanas virzieni.
Darba apjoms ir 80 lapaspuses. Tajā ir 19 tabulas, 22 attēli un 1 pielikums.
Atslēgvārdi: mārketings, mārketinga komplekss, prece, cena, sadale, virzīšana, reklāma. | en_US |
dc.description.abstract | The bachelor work theme is „A firm „Agats A” marketing complex analysis”.
The goal of this bachelor thesis is to perform marketing complex analysis and its compliance with target audience and market situation as well as develop proposals for improvement of company’s marketing complex elements based on theory.
In first part of the thesis there is marketing element evaluation based on theory. The second part includes SIA Agats A merketing complex compliance analysis with with its target audience and market analysis. The third part has a research about SIA Agats A marketing complex improvement opportunities and concluded marketing complex improvement directions.
The bachelor thesis consists of 80 pages, includes 19 tables, 22 tables and 1 appendix.
Keywords: marketing, mareting complex, commodity, price, distribution, advancement, advertising. | en_US |
dc.language.iso | N/A | en_US |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Vadībzinātne | en_US |
dc.title | Uzņēmuma SIA „Agats A” mārketinga kompleksa analīze. | en_US |
dc.title.alternative | A firm “Agats A” marketing complex analysis. | en_US |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | en_US |