Show simple item record

dc.contributor.advisorŠalkovska, Jeļenaen_US
dc.contributor.authorDzhafarova, Renaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:58:13Z
dc.date.available2015-03-23T13:58:13Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other24675en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14221
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir „SIA „Agats A” mārketinga kompleksa analīze”. Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz teorijas atziņām par mārketinga kompleksu, veikt SIA „Agats A” mārketinga kompleksa analīzi un to atbilstību mērķauditorijai un tirgus situācijai, kā arī izstrādāt priekšlikumus uzņēmuma mārketinga kompleksa elementu pilnveidošanai. Darba pirmajā nodaļā ir izpētīta mārketinga kompleksa elementi no teorētiskās puses, otrajā nodaļā ir raksturota SIA Agats A mārketinga kompleksa atbilstība mērķauditorijai un veikts tirgus situācijas izvērtējums, trešajā nodaļā ir veikts pētījums par SIA Agats A mārketinga kompleksa pilnveidošanas iespējām un noteikti mārketinga kompleksa pilnveidošanas virzieni. Darba apjoms ir 80 lapaspuses. Tajā ir 19 tabulas, 22 attēli un 1 pielikums. Atslēgvārdi: mārketings, mārketinga komplekss, prece, cena, sadale, virzīšana, reklāma.en_US
dc.description.abstractThe bachelor work theme is „A firm „Agats A” marketing complex analysis”. The goal of this bachelor thesis is to perform marketing complex analysis and its compliance with target audience and market situation as well as develop proposals for improvement of company’s marketing complex elements based on theory. In first part of the thesis there is marketing element evaluation based on theory. The second part includes SIA Agats A merketing complex compliance analysis with with its target audience and market analysis. The third part has a research about SIA Agats A marketing complex improvement opportunities and concluded marketing complex improvement directions. The bachelor thesis consists of 80 pages, includes 19 tables, 22 tables and 1 appendix. Keywords: marketing, mareting complex, commodity, price, distribution, advancement, advertising.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleUzņēmuma SIA „Agats A” mārketinga kompleksa analīze.en_US
dc.title.alternativeA firm “Agats A” marketing complex analysis.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record