• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Integrēto mārketinga komunikāciju pielietojums pakalpojumu nozares mazā biznesa uzņēmumos.

Thumbnail
View/Open
303-25561-Rozenbergs_Oskars_VadZ000802.pdf (1.654Mb)
Author
Rozenbergs, Oskars
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Praude, Valērijs
Date
2007
Metadata
Show full item record
Abstract
Autors šajā darbā analizē pastāvošo tirgus situāciju pakalpojumu sfēras uzņēmumiem, kuri nodarbojas ar izklaides pasākumu organizēšanu. Darba mērķis ir izanalizēt efektīvākos IMK elementus, kurus var pielietot attiecīgās nozares uzņēmumi savā ikdienas darbā un mārketinga aktivitātēs. Autors uzskata, ka mazajiem uzņēmumiem jāpievērš palielināta uzmanība interneta videi, kā potenciāli vienojošai videi, kurā satiekas visas uzņēmuma mārketinga komunikāciju aktivitātes. Par pētnieciskās analīzes pamatu tiek ņemta visa pakalpojumu apakšnozare, kā praktiskais piemērs tiek analizēts uzņēmums, kura piedāvātais pakalpojumu sortiments ietver gandrīz visus apakšnozares piedāvātos pakalpojumu veidus.
 
Author in this paper will analyze existing market situation for service sector enterprises dealing with organization of leisure activities. The aim of the paper is to analyze most effective IMC elements what could be used enterprises of corresponding sector in their everyday work and marketing activities. Author is of the opinion that small enterprises shall pay more attention to internet environment as potentially conjunctive environment where meet all enterprises’ marketing communication activities.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14228
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV