Show simple item record

dc.contributor.advisorKrūmiņa, Ausmaen_US
dc.contributor.authorLazdāne, Ilzeen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:58:14Z
dc.date.available2015-03-23T13:58:14Z
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.other26462en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14232
dc.description.abstractBakalaura darba mērķis ir – izvērtēt mārketinga pētījumu nozīmi un lietošanu uzņēmumā „Topaz” Ltd. Lai sasniegtu darba mērķi, tika izvirzīti šādi darba uzdevumi: 1) raksturot un izvērtēt mārketinga vietu uzņēmuma vadības sistēmā; 2) analizēt mārketinga pētījumu veidus un izmantošanas metodes; 3) aplūkot un analizēt „Topaz” Ltd mārketinga pētījumu izmantošanas iespējas uzņēmuma konkurētspējas un efektivitātes veicināšanā. Darbs ir iedalīts trijās nodaļās. Darba pirmajā nodaļā autore aplūko mārketinga jēdzienus, instrumentus un mārketinga lomu uzņēmuma organizācijas struktūrā. Darba otrajā nodaļā ir aplūkota mārketinga pētījumu nozīme, veidi un izmantošanas iespējas, savukārt trešajā nodaļā autore raksturo savas darba vietas - „Topaz” Ltd mārketinga pētījumu izmantošanas iespējas uzņēmuma konkurētspējas un efektivitātes veicināšanā. Bakalaura darbs satur:69.lpp. (bez pielikuma), 2 tabulas,29 attēlus Atslēgvārdi: mārketinga pētījumi, mārketings, patērētājs, segmentācija.en_US
dc.description.abstractThe bachelor goal is to evaluate the role of marketing research and use of this research in company “Topaz” Ltd. To achieve the goal, the following tasks were set: 1)To describe and value the marketing in the company's management system; 2)To analyze marketing research techniques and methods of use; 3)View and analyze the "Topaz” Ltd. marketing research and look at the ways this research can be used to increase company’s efficiency and competitiveness. The work is divided into three sections. In the first chapter author examines marketing concepts, tools and the role of the marketing in the company's organizational chart. In the second chapter author describes the importance of marketing research, the marketing research types and finally how this research can be used. In the third chapter author describes her employer’s "Topaz" Ltd marketing research and usage of this research in the efficiency increase and growth of the company. Bachelor’s thesis contains:69 pages (without attachments),2 tables and 29 pictures. Keywords: Marketing research, Marketing, Consumer, Segmentation.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleMārketinga pētījumi uzņēmumā „Topaz” Ltd.en_US
dc.title.alternativeMarketing research in company „Topaz” Ltd.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record