Show simple item record

dc.contributor.advisorKrūmiņa, Ausmaen_US
dc.contributor.authorAuziņš, Mārisen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:58:14Z
dc.date.available2015-03-23T13:58:14Z
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.other26797en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14235
dc.description.abstractBakalaura darbā tiek apskatīta autoskola „Credo” un tās darbība auto apmācības tirgū. Darba mērķis ir novērtēt autoskolas „Credo” darbību un izstrādāt priekšlikumus šā brīža ekonomiskajā situācijā. Lai atvieglotu darba uztveri tas ilustrēts ar zīmējumiem un tiek dotas daudzas tabulas, kas papildina tekstu. Bakalaurdarba apjoms ir 76 lpp., kas sastāv no trijām daļām: Pirmajā daļā tiek apskatīts auto apmācība kā pakalpojums un tā sniedzēji Latvijā. Otrā daļa satur autoskolas „Credo” stratēģiskās plānošanas analīzes un tā gaitā veicamajiem darbiem. Trešā daļa satur autoskolas „Credo” vides faktoru analīzi un iegūto rezultātu izmantošanu stratēģiskās plānošanas procesam; darbā kopumā ir divdesmit piecas tabulas, vienpadsmit attēliem, diviem pielikumi un sešdesmit viens izmantotās literatūras avotiem. Darba nobeigumā ir autora secinājumi un priekšlikumi par autoskolas „Credo” darbību un tās veicamajiem uzlabojumiem. Bakalaura darba pētnieciskai analīzei tika izmatotas kvantitatīvas metodes (aptaujas anketā) un kvalitatīvas metodes (salīdzinoši citu valstu piemēri, SVID (SWOT) analīze).en_US
dc.description.abstractBachelor's work focuses on driving school „Credo" and its operations in drivers training market. Goal of this research is to assess current activities of the driving school "Credo" and to give recommendations on management of schools activities in current economic situation. In order to facilitate perception of this paper, text is complemented with drawings and tables. Volume of the paper is 76 pp., and it consists of three parts: The first part contains overview about driving lesson as a service and its providers in Latvia. The second part contains driving schools' Credo 'strategic planning and analysis during the works. The third part contains driving schools' Credo 'environmental analysis and the results obtained from the application of strategic planning process, the work is generally within twenty five tables and of eleven images, two annexes and sixty-one used in the literature sources. The summary of the author's conclusions and recommendations for the driving school "Credo” the performance and the improvement made. Quantitative methods (questionnaire) and qualitative methods (comparative examples from other countries, the SWOT (SWOT) analysis) were used for the exploratory analysis of the paper.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleAutoskola „Credo” un tās darbības auto apmācības tirgū.en_US
dc.title.alternativeDriving school „Credo” and its actions in the auto training market.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record