Show simple item record

dc.contributor.advisorBrencis, Jurisen_US
dc.contributor.authorValaine, Nataļjaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:58:14Z
dc.date.available2015-03-23T13:58:14Z
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.other26933en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14240
dc.description.abstractDarba tēma – Tūrisma produkts ”Dinaburgas cietoksnis” Darbu izpildīja 4. kursa studente Nataļja Valaine Zinātniskais vadītājs – Dr. oec., doc. Juris Brencis Darba apjoms - 75.lpp Teksts sastāv no ievada, 3. daļām, secinājumiem un priekšlikumiem, izmantotās literatūras (literatūras avoti 29) Darba mērķis: Tūrisma produkta virzīšana tirgū. Pētījuma uzdevumi: -noskaidrot cik daudz Latvijas iedzīvotāji zina par cietoksni -noskaidrot par nepieciešamo tūrisma produkta virzīšanai tirgū. Ievadā nosaka pētījuma objektu, tiek nosaukti darba mērķi un uzdevumi, kā arī pētījuma metodes. Pirmā nodaļā ir izmantota teorija, turpmākai darba rakstīšanai, kas ir tūrisma produkts un tā virzīšana tirgū. Otrā nodaļā tiek salīdzināti divi objekti „Jaunpils pils” un „Dinaburgas cietoksnis” Trešā nodaļā ir darba analīze un rezultātu apkopojums. Secinājumi un priekšlikumien_US
dc.description.abstractAnotation Opening Theme – Tourism product „Dinaburga fortress” The work executed by Natalya Valaine Research Manager – Dr. Oec., doc. Juris Brencis Working volume – 75lpp The text consists of an introduction, 3. Parts of the conclusions and proposals made in the references (sources 29) The goal: the promotion of tourism market. Study objectives: -Clarify the extent of the Latvian people know about fortress -To inquire about the tourism product promotions. The introduction, the study of objects, are named in the goal and objectives, as well as re-search methods. The first chapter is the theory, further work to writing, which is a tourism product and pro-moting its market. The second chapter compares the two objects “Jaunpils castle” and “Dinaburg fortress” The third chapter is the work analysis and scorecards. Conclusion and proposal.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleTūrisma produkts "Dinaburgas cietoksnis"en_US
dc.title.alternativeTourism product "Dinaburga fortes"en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record